ISU SEMASA

Korang Tengok Tu, Rakaman Detik Detik Dua Individu Ini Pindahkan Roti Buat Netzen Tergamam

GEORGE TOWN – Tindakan dua lelaki memindahkan roti daripada sebuah lori ke dalam sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) menimbulkan rasa kurang senang orang ramai selepas video yang memaparkan tlndakan itu tular di media sosial hari ini. Difahamkan kejadlan itu berlaku di negeri ini berdasarkan nombor pendaftaran lori tersebut dan loghat Utara yang digunakan oleh seorang…

ISU SEMASA Viral

Polis tahan lelaki India B1adap, Lvdah dan M4ki Pekerja, ayatnya buat Wargamaya paanas

MALAYSIA: Pada malam tadi telah tular sebuah rakaman video membabitkan seorang lelaki yang telah meludah seorang pekerja kedai serbaneka di Ipoh. Menurut laporan polis yang dibuat oleh pekerja tersebut, lelaki tersebut dikatakan memasuki premis tanpa memakai pelitup muka dan enggan menulis butiran diri pada buku yang disediakan ketika diminta berbuat demikian. Lelaki tersebut juga memarahi…

ISU SEMASA Viral

Anak2 kelaparan. Contact family tp dpt bluetick. Tebalkan muka minta beras dgn jiran dan hulur syiling

Foto sekadar hiasan. Aku sudah berkahwin dan mempunyai ramai anak walaupun dah amalkan perancang keluarga. Akhirnya aku ambil keputusan untuk mengikat peranakan aku ketika melahirkan anak bongsu secara pembedahan. Alasan aku kepada doktor,aku sudah punya ramai anak dan suami hanya kerja biasa sahaja. Pendapatan bersih suami tidak sampai dua ribu sebulan. Dengan menyewa dan mempunyai…

ISU SEMASA Viral

“Perangkap mngsa melalui DM, ajak keluar makan, perdaya balik rumah” – Polis dedah taktik digunakan oleh Da’i Syed

KETIKA orang ramai mempersoalkan kenapa dengan mudah gadis-gadis yang mendakwa menjadi angsa perbuatan terk-utuk Da’i Syed mengikutnya pulang ke rumah, selebriti rancangan agama itu dipercayai menggunakan medium media sosial untuk memperd4yakan mngsa. Perkara itu didedahkan oleh Pengarah Jabatan S4satan J3nayah Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed yang mengatakan susp3k menggunakan modus operandi yang sama iaitu berkenalan…

ISU SEMASA

Suami Selamba Bawa Mak Mertua Tinggal Sekali. Mula Mula Memang Takde Masalah Tapi Tanpa Sedar Dlm Diam Privasi Dirampas Sampai Adik Beradik Ipar Lelaki Buat Kunci Spare Sendiri

Foto sekadar hiasan. Perkongsian confessor sepertimana disiiarkan di laman IIUMC, si isteri seolah tersepit dengan keputusan suaminya untuk membawa emak mertua tinggal sebumbung. Ikuti luahannya dibawah. Suami anak lelaki sulung Assalamualaikum. Aku Ayu dari selangor. Sudah berkahwin 7 tahun. Suami berasal dari Perak. Suami anak nombor dua dan anak lelaki yang sulung dari 5 beradik.…

ISU SEMASA Viral

Isteri ke-2 ngaku dia baIing-baIing anakku sbb str3ss jaga ank, lgi pn dia tengah mngandung.

Dari 40kg ke 94kg, isteriku mula tak jaga badan lepas bersalin. Kebetulan aku kenal dengan seorang janda anak tiga di tempat kerja. Aku pelik macam mana perempuan tu boleh jaga badan, jauh beza dengan isteri aku. Isteriku bersetuju aku berkahwin dengan perempuan tersebut dengan syarat aku kena izinkan dia bekerja.  #Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum admin.…

ISU SEMASA Viral

Guru antara Mngsa R0 Gol Pndakwah Selebriti, Instafamous dan Youtube Mula Deedahkan Prangai

MALAYSIA: Petaling Jaya: Seorang guru berusia 22 tahun pula tampiI membuat lap0ran hari ini mendkwa menjadi mngsa rogoI pend4kwah selebriti yang dit4han poIis di Shah Alam minggu lalu. Ketua PoIis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, wanita terbabit membuat lap0ran di BaIai PoIis Damansara ke atas svspek. “Setakat ini di Petaling…

ISU SEMASA Viral

Tekan 42 kali!

Cebu: Pesan hanya satu namun 42 penghantar makanan tiba di depan rumah. Itu yang berlaku terhadap seorang kanak-kanak di Filipina yang menerima 42 pesanan makanan gara-gara masalah internet. Kisah itu berlaku terhadap seorang kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun yang terpaksa membuat pesanan makanan menerusi aplikasi kerana ibu bapanya bekerja. Kompas melaporkan laluan sempit di Barangay…