Uncategorized

“Pengurusan Rep0t P0lis Sebab Saya Masuk Rumah Sendiri, Saya Rasa Nak Menangls”- Awal Ashari

SUSULAN dakwaan melakukan perbuatan khianat dengan merosakkan palang pagar milik pengurusan sebuah perumahan, pengacara Awal Ashaari tampil menjelaskan salah faham yang timbul berhubung kes berkenaan. Menurut Awal atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari, 41, insiden itu berlaku disebabkan salah faham antara dia selaku pemilik rumah dan pihak pengurusan perumahan berkenaan. “Perkataan khianat itu agak keras tapi…

Uncategorized

Ak dgn Zack mmg skpala. Mlm tu kene serbu polis kmi sembuyi rumah org. Tiba2 dgr suara merdu dan sayu. Sjk tu ini yang terjadi pada Zack

Aku dan Zack lari dari polis malam tu dan menyorok dekat sebuah rumah kampung. Kebetulan malam tu hujan, perlahan kami cuba bukak pintu rumah dan paling terk3jut rumah tu langsung tak berkunci. Rumah nampak kemas macam rumah perempuan bujang, sekali tiba–tiba kami dengar bunyi.. #Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku harap cerita aku ni admin terima…

Uncategorized

“Sebelum ini, dia (suami) kerap memberitahu ingin terjun Jambatan” Isteri

Seorang lelaki yang dipercayai mengalami kemuru.ngan sejak setahun yang lalu dilaporkan lem4s selepas terjun dari Jambatan Sultan Yahya Petra, Sungai Kelantan, semalam. Menurut sumber, kejadian itu berlaku pada jam 12.15 tengah hari dan mngsa datang ke lokasi dengan menunggang motosikal jenis Honda Wave, sebelum ter.jun dan lem4s di sungai itu. Isteri mngsa berusia 42 tahun…

Uncategorized

Gelagat pasangan ini bergelut di tengah jalan dalam hujan buat ramai tertanya, perakam dedah apa yang berlaku

Seperti dalam sebuah filem Melayu, itulah yang boleh ditafsirkan menerusi sebuah video yang viral di laman TikTok memaparkan seorang wanita dipercayai merajuk sebelum cuba ditenangkan oleh seorang lelaki. Sedang berg4duh? Mendapat hampir 1.2 juta tontonan, video pendek dikongsi seorang lelaki dikenali sebagai Boyy_Tayarmeraih perhatian netizen dan mencetuskan tanda tanya di sebalik punca kejadian itu berlaku. Menerusi…

Uncategorized

Suami halang aku hulur duit pd mak ayah takut xckup. Tp paksa aku belikan dia superbike boleh pula. Padahal ayah oku, Mak Suri rumah dan masih menyewa rumah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum min. Hide profile yaa. Aku dan suami dah kahwin hampir 10 tahun dan kami tak ada anak lagi. Aku dan suami masing–masing kerja kerajaan. Aku frontliner sektor kesihatan. Suami pulak badan uniform.…

Uncategorized

Time kecil, isteri selalu diganggu kwn ayah dgn “sentuhan kasih syg”. Bila anak dah 2, isteri selalu lama dlm bilik air.

Foto sekadar hiasan : Aku pulak nak cerita tentang isteriku yang tercinta 11 tahun dah kawin, anak 2. Kenal masa aku habis belajar isteriku berniqab pemalu takut dengan lelaki. Tapi aku ni pulak jenis buaya, mestilah nak try. Bukan senang nak dapatkan dia. Banyak aku contact rakan kerjanya lebih dari aku contact dirinya. Dapat tackle…

Uncategorized

Keluarga Perempuan Terkejut Pengantin Lelaki Bawa 3 Ribu Orang Rombongan Bertandang Ke Majlis Kahwin

Pengantin lelaki bawa rombongan sekampung ke majlis kahwin Perkahwinan pastinya merupakan momen yang indah. Ini kerana ia adalah detik yang menyatukan dua insan. Perkahwinan juga merupakan titik tolak kepada pasangan pengantin untuk memulakan kehidupan baru sebagai suami isteri. Pada saat yang ditunggu-tunggu oleh kebanyakan orang, sudah tentu semua persiapan telah dibuat dengan baik. Perkahwinan ini…

Uncategorized

Aku Menantu Paling Tak Cantik, Kulit Hitam, Ipar Pula Semua Cantik2, Mertua Putih Melepak, Lepas Je Nikah, Aku Sgt Tertkejut Bila Mertua

Saya rupa tak ada, kulit hitam. Mertua pula putih melepak, ipar2 semua cantik2. Aku jadi risau mereka tak terima aku. Kebelakangan ni, banyak saya baca luahan di dalam ini berkenaan sikap dan perangai ibu mertua yang kejam. Sebenarnya cerita cerita seperti ni mmberi gambaran dan persepsi yang buruk untuk pasangan yang baru nak berkahwin. Sebab…

Uncategorized

[VIDEO] “Abang tak kerja ke?” – Ditudvh tak kerja, hanya ‘makan’ duit isteri… Selain mengurut, ini rupanya pendapatan Suhaimi Saad

KERAP menerima pertanyaan mengenai sumber pendapatan, penyanyi nasyid Suhaimi Saad mengakui dia tidak gemar berkongsi perkara itu secara umum. Bagaimanapun, Suhaimi menerusi video yang dimuat naik di aplikasi TikTok berkata dia terp4ksa membuat penjelasan soal itu agar netizen berhenti bertanyakan soalan sama. “Sebenarnya SS (Suhaimi Saad) tak suka sangat bercerita fasal pendapatan, gaji semua pada orang.…