Uncategorized

Ank murid prmpuan bgtahu, blik tido hanya dipisahkan dgn kain, jiran berani keluar msuk, akhirnya trjadi sesuatu.

**gambar sekadar hiasan Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Kali ni aku nak share situasi dan perasaan aku hadapi sepanjang bergelar guru. Aku harap dengan sesi sharing ni, korang dapat selami dan bantu beri cadangan bantuan yang boleh diberi. Aku tau kebanyakan korang ada ilmu…

Uncategorized

“kau kluar dr rumah ni mlm ni, jatuh talak 3” Sy dgn senyum bangga ambik anak dan kunci keta. Matanya terbeliak bila tahu ke mana sy mahu pergi.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum Admin. Terima kasih siarkan cerita ni. Akhirnya hari ini, Jumaat, 13 April 2018, selepas 7 tahun berkahwin, saya diceraikan dengan talak tiga dan ini lah hari paling bahagia buat saya. 7 tahun…

Uncategorized

Ibu tiri jahat”. Dpn anak, aku dic4rut oleh anak tiri. Reaksi suami buat aku terkedu. Aku bg suami kata dua

Ibu Tiri Jahat Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Saya Y, umur awal 40an. Kahwin awal 20an, anak sendiri 3 dan anak tiri 3. Suami bercerrai dengan bekas isterinya atas pelbagai sebab. Bekas isterinya kemudian kahwin lain dan tak lama selepas itu kami pula disatukan. Sekarang anak saya dua di sekolah menengah, satu di sekolah rendah. Semua…

Uncategorized

Ketika terdengar pengumuman dalam mall anak hilang, suami terlafaz “talak tiga” jika yg hilang itu anak kami, aku terkejut dan ini jadi pada suami

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua…Aku tidak tahu nak luahkan di mana perasaanku. Ibarat nk ditelan mti mak nak diluah mti bapak. Begitulah skit dan tersksanya aku sekarang. Aku isteri kepada Am (bukan nama sebenar). Am seorang yang penyayang, pemurah dan baik hati. Aku bahagia bersuamikan Am, aku dikurniakan anak-anak yang baik dan pintar. Am seorang…

Uncategorized

Aku nikah dgn duda. Kami trpksa dduk rumah mertua. Bila nk pindah keluar, ak rse mnyesal sgt.

**gambar sekadar hiasan Assalamualaikum dan hai. Aku Syifa. Sudah berkahwin dan belum dapat rezeki anak lagi. Sebelum aku nak cerita terlebih dulu aku ucapkan selamat menyambut ramadhan. Cerita ini hanya sekadar perkongsian bersama sahaja. Tiada niat untuk melukakan mana mana pihak. Aku kahwin umur pertengahan 30 an. Masa tu dah 10 tahun lebih kerja. Kahwin…

Uncategorized

“Budak tu tak pernah kacau orang”.Pemuda kurang siuman mavt ‘kena grip’ oleh dua berank

IPOH – Polis menahan tiga individu termasuk dua beranak disyaki terlibat dalam pergeIutan yang membawa kematian seorang lelaki di pasar pagi Flat Jalan Ashby di sini pada Khamis. Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 pagi itu, mngsa dikenali Muhammad Noor Faqih Mohamed Ariffin, 29, disahkan mavt di tempat kejadian. Ia dipercayai akibat ‘dikunci’ leher ketika pergadvhan…

Uncategorized

Aku sorg ibu, pencen guru bergelar ustazah. Skali ank bwk calon isteri rambut warna oren. Saat ada kem4tian melopong lihat kelakuan Hannan yg ku gelar ‘menantu hantu

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. “Menantu Hantu” Assalamualaikum dan salam sejahtera anak anak semua. Ibu nak ceritakan satu kisah tentang ‘menantu hantu’ ibu. Terima kasih juga pada admin jika penulisan ibu ini disiarkan. Terima kasih juga kepada penulis…

Uncategorized

Suami anggap adik perempuannya macam isteri, keluar bersama sanggup tidur sebilik dan pel0k ci0m adiknya depan saya

Foto sekadar hiasan Assalam semua pembaca. Saya berkahwin belum sampai setahun dengan husband saya. Husband saya ni anak no 2 dari empat adik beradik dan dia menjadi tanggungjawab bagi mak dan adik perempuan dia setelah pemergian bapa nya. Abang dia yang sulung dah berkahwin dan lepas tangan atas tanggungjawab nya pada mak dan adik perempuan…

Uncategorized

Isteri selalu m4ki dan sep4k aku sejak aku lvmpuh separuh badan, satu mlm aku tergesa2 bgn solat pukul 5pg namun apa yg berlaku dlm bilik air lepas itu buat isteri dan sahabat aku tergamam

Gambar diatas adalah utk ilustrasi sahaja. Sila baca dibawah ini utk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih krn membaca perkongsian kami ini. Tular sejak semalam kisah luahan suami yg lumpvh sebelah badan kerana ditimpa kemlangan. Dengan pergerakan yg terbatas menyukarkan si suami untuk bekerja dan menampung keluarga. Tanggungjawab mencari rezeki digalas si isteri. Namun segalanya…