Hiburan

“Sekarang Giliran Kamu Pula”, 3 Hari Menangis Kerana Diduakan

Seorang wanita dari China telah memesan sebanyak 1,000 kg bawang untuk dihantar ke rumah bekas kekasihnya dengan pesanan “Saya menangis selama 3 hari, sekarang giliran kamu”.

Wanita yang bernama Zhao ini mengetahui dirinya telah diduakan apabila dia memeriksa telefon bimbit bekas kekasihnya.

Bercerita kepada wartawan yang dirinya  menangis selama berhari-hari selepas memutuskan hubungan sedangkan bekas kekasihnya “terus menikmati hidup tanpa jejek, kesedihan atau penyesalan”.

Merasakan tidak adil, Zhao memutuskan untuk hantar berguni-guni bawang di depan pintu rumah bekas kekasihnya supaya dia juga merasakan pedih menagis berhari-hari.

1,000 kg bawang tersebut telah dihantar oleh seorang lelaki dengan memakan masa 5 jam kerana terpaksa melakukan sebanyak 50 kali trip penghantaran ke rumah bekas teman lelaki Zhao.

Namun, Zhao tidak berjaya membuat bekas kekasihnya menangis kerana lelaki tersebut telah menjual kembali 1 tan bawang itu dengan 1,000 yuan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

sumber : siakapkeli

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *