Uncategorized

Almy Nadia Beng4ng di label Pel4hap

Umum mengetahui, pelakon Datin Almy Nadia sangat aktif membuat ulasan makanan di Instagram miliknya. Bagaimanapun, Almy meluahkan rasa bengang apabila menerima kata-kata kesat daripada seorang netizen.

Menggelarnya seorang yang pelahap, malah netizen itu mengaitkan keguguran yang dialaminya itu akibat daripada caranya membuat ulasan makanan. Individu itu turut mengkritik ada ke orang yang menonton video ulasannya itu.

Ada ke orang tengok kau melahap makanan-makanan sampai sembilan minit kat IGTV tu? Review makanan memang kena tunjuk kau makan sampai habis berpuluh-puluh balang tu ke? Patutu gugur banyak kali! Semua membantai saja. Haha.. Dasar pelahap!”

Susulan itu, Almy berkata kata-kata negatif netizen membuatkan dia berasa tertekan sehingga menganggu fokusnya terhadap kerja. Ujarnya, sebelum ini dia tidak kisah mengenai kecaman netizen, namun kali ini mengaitkan dengan isu anak.

Dalam pada itu, suaminya Datuk Fizz Fairuz memuat naik status mengatakan bahawa dia akan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu berkenaan.

Selepas berdepan keguguran kali kedua dalam tempoh beberapa bulan, netizen mencadangkan agar Almy berhenti membuat ulasan produk makanan di Instagram. Bagaimanapun, Almy menafikan perkara itu menjadi punca dia keguguran dan akan meneruskan selepas kembali sihat

View this post on Instagram

Ini diaaaa THE KING’S MURTABAK! @murtabakking_ Kalau hampa semua tengok dekat Selamat Pagi Malaysia ka Tvalhijrah ka memang ini lah dia @murtabakking_ yang viral serata Malaysia ni.. ayam ka daging ka depa tak guna yang cincang cincai cincai, depan guna Ayam & Daging Fresh! Seketoi seketoi dalam murtabak ni. Memang sedap gilaaa! Makan camtu je pun dah terasaa sedap hampa wajib cuba. Wajib beli sekarang 🔥🔥🔥🔥 kami bagi 10000 bintang! @murtabakking_ @murtabakking_ @murtabakking_ . . RM15 sepeket ( 3 keping + PERCUMA 1 keping ) . Agent & stokis juga diperlukan di seluruh Malaysia. Marketing kami buat, hampa jangan dok risau gerenti masyuk! Contact hotline untuk jadi stockist dan agent : . Putra : 017-798 1908 . 017 -798 1908 . #murtabakkingmalaysia #murtabakkingkl #murtabakkingshahalam #murtabaksedapshahalam #murtabakkingperak #murtabakkingjb #murtabakkingmelaka #murtabakkingperlis #murtabakkingkedah #murtabakkingviral #murtabakviral Murtabak king ada dua perisa ayam dan daging datin. Rm15 sahaja sepeket. Cod seluruh malaysia. Nak open juga sesiapa nak jadi stokis dan agent. Dah keluar selamat pagi malaysia dan Assalammualaikum tvalhijrah. Kedai the king murtabak bakal dibuka di johor hujung julai ni Inshaallah

A post shared by @ almynadiaofficial on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : rotikaya

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Selepas mengalami keguguran Februari lalu, Datin Almy Nadia berdepan keguguran kali kedua dalam tempoh beberapa bulan. Susulan itu, ada netizen mencadangkan agar Almy berhenti membuat ulasan produk makanan di Instagram.

Bagaimanapun, isteri kepada Datuk Fizz Fairuz itu menafikan bahawa perkara itu menjadi punca dia keguguran dan akan meneruskan selepas kembali sihat. Buat masa ini suami dan anak-anaknya yang akan mengambil alih tugas tersebut.

Kalau saya tak buat, suami yang akan ambil alih sebab itu amanah Allah dan juga rezeki untuk anak-anak saya.

Mungkin ada jenis makanan yang saya tak boleh cuba, tapi suami dan anak-anak saya boleh buat. Saya pun tak ada masalah untuk buat ulasan makanan,” katanya kepada mStar Online.

Almy berkata dia menjaga pemakanan sebaik sahaj mendapat tahu dirinya hamil. Ujarnya, dia tidak rasa sedih kerana percaya akan ada rezeki lebih baik untuk dirinya dan keluarga.

Kami dah cuba selamatkan kandungan ini. Doktor juga nasihat jangan buat kerja berat atau angkat anak. Tapi ada luka di kantung bayi yang menyebabkan pendarahan.

“Saya percaya akan ada rezeki yang lebih baik untuk saya lepas ni. Saya tak sedih sebab saya muda lagi boleh mengandung lagi,” katanya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber :rotikaya

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *