Uncategorized

Buat Macam Rumah Sendiri..Ibu Mengadu Teman Lelaki Anak Buka Peti Ais Macam Rumah Sendiri

Sebagai ibu bapa dan tuan rumah, apabila ada tetamu seperti rakan sekolah anak-anak yang datang ke rumah, pastinya mereka akan meminta tetamu untuk buat seperti rumah sendiri, agar tetamu mereka selesa dan tidak rasa malu untuk bergaul.

Hakikatnya kata-kata ‘buat macam rumah sendiri‘ adalah lebih untuk menunjukkan kesopanan tuan rumah dan tidak dimaksudkan secara literal kerana tiada siapa yang suka rumah mereka di’conquer’ orang luar.

Namun kadang kala, ada sahaja tetamu yang mengambil kata-kata itu secara serius dan selamba menyelongkar dan mengusik harta benda tuan rumah tanpa segan silu.

Dalam sebuah video yang tular baru-baru ini pula, seorang wanita berkongsikan video dengan kapsyen “tolong bagitau bf anak aku yang ini bukan rumah dia”.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber :teh tarik kaw

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *