Hiburan ISU SEMASA Viral

“Budak smalam dh jumpa” sekali Syamsul cari pula budak tak cukup umur

Sebelum ini Syamsul telah memuat naik satu posting menawarkan 10k kepada sesiap yang dapat membawa lelaki ini berjumpa dengan beliau

“Abg perlu perkhidmatan GRAB CAR. Sape2 boleh fetch mamat ni bawa jumpa saya minum kopi tak? Nak berkenalan. Mamat ni dia kat KL je so dekat. Walau dekat, grab car saya bayar 10k cash. Apa2 sila email sy di pengarahkerdil@gmail.com atau DM saja kat iG ni. #semboyanCalling”

Terbaru menerusi entri nya di halaman instagram milik Syamsul dia sudah pun menjumpai lelaki tersebut

“Budak smalam dah jumpa.Settle.Tq brader2 ayahanda2 bos2 yg tolong.

” Next.Budak tak cukup umur atas ni ada sapa kenal? Lu sudah mamposkan BANGSA AKU bhai…siap cakap sial lagi ?so skang aku rasa bukan aku je nak dok minum kopi ngan lu, satu MALAYA PUNYA TOK ANJANG NAK BERKENALAN NGAN LU. So in this case i leave it to them.

BBNU kat luar sana..tolonglah BERADAP sikit.Aku pun tak beradap mana tak baik pun nakal gak kadang2..tapi bahasa tu agak2 la bhai..ni sampai ko nak petik BANGSA aku dah knapa? Aduhai. Tahniah iLLUMINATI habis jiwa anak muda kita skrg. SO SAD

Berikut reaksi dari netizan

“boss nmpak mcm jiwa kacau sekrang, ambik masa rehat tenangkan diri..

Relax brother.. negara kita ada undang-undang. Sy yakin awk seorang yg profesional.

“Perh habis la brother ini budak , muka leh g jauh tapi sikap biadap tu no komen lain pandai2 la nk idup ini budak

“budak2 skrg bnyak sembang kencang kalau 1 by 1 kompom tak brani…len kali nak tulis apa2 pikiaq dlu laa adik2…sbb tu org dlu2 ckp jgn kerana mulut badan binasa

Dalam pada itu Syamsul juga meningatkan anak-anak muda untuk mengambil tahu mengenai panji-panji hitam dari timur

Please scroll next pic guys. Abg harap anak2 muda Melayu ambil tahu sikit tentang PANJI HITAM DARI TIMUR.
Jgn main2 dengan ISLAM/BANGSA MELAYU/MARUAH KELUARGA DAN DIRI seseorang.
” INI DARAH PAHLAWAN JIKA BERANI KAU LAWAN

Didakwa tidak lagi tinggal sebumbung, ini reaksi Puteri Sarah

Susulan kisah rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama, banyak spekulasi mengenai perkahwinan mereka timbul.

Terbaharu, menerusi satu kemas kini Puteri Sarah di akaun Instagram miliknya menimbulkan tanda tanya netizen apabila dia memaklumkan amat merindui anak-anaknya, Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

“Rindu sangat. Harta dunia dan akhiratku,” tulis Puteri Sarah yang memuat naik foto bersama anak-anaknya.

Entri tersebut telah menimbulkan pelbagai andaian netizen mengenai rumah tangganya termasuk beranggapan mereka sudah tidak sebumbung.

“Kenapa tak duduk sekali ke. Ruginya masa-masa yang telepas. Moga-moga jodoh berpanjangan berbahagia selalu. Untung hidup boleh mewah boleh bermacam-macam semua impikan tu,” persoal salah seorang pengikut media sosial.

“Moga tabah. Akak pun pernah alami tidak tinggl bersama selama 4 tahun untuk perbaiki hubungan. Alhamdullillah hubungan kami bertambah baik,” nasihat salah seorang wargamaya.

Pun begitu, Puteri Sarah tidak mendiamkan diri malah tampil menjawab setiap persoalan yang diajukan.

“Siapa kata tak duduk sekali? Saya sekarang sedang jalani penggambaran di Pahang. Anak-anak saya di Kuala Lumpur,” jawabnya.

Terdahulu, ibu Syamsul tampil mendedahkan pasangan itu sudah dua tahun tidak tinggal bersama dengan mereka.

Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

sumber : sembangmedia

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *