Viral

Dulu Tak Cantik? Ramai Tak Percaya Dengan Perubahan Drastik Wanita Ini

Anda pasti akan kenal dengan wanita ini jika aktif dalam media sosial. Wanita yang dikenali sebagai ALeksis Corbi ini menjadi tular kerana kejelitaannya dan keseksian ketika bergambar. Aleksis Corbi atau nama asalnya Alexis C. Salita adalah pelajar Universiti yang bercita-cita mahu menjadi seorang pramugari.

Fotonya menjadi viral bukan kerana kejelitaannya tetapi perubahan drastik wajah dari waktu kecil hingga hari ini. Ada netizen yang tidak dapat menerima perubahan ini dan mendakwa ia tidak masuk akal.

Jika dilihat pada wajahnya suatu ketika dahulu, Alexis kelihatan seperti wanita sederhana berkulit gelap dan bukan seorang wanita yang menakjubkan seperti hari ini. Transformasi yang sangat ekstrim ini telah dihujani kritikan dan kecaman dari netizen yang menuduhnya menggunakan pemutih kulit atau pembedahan wajah.

Dari seorang gadis yang sederhana, Aleksis telah tumbuh menjadi seorang wanita yang menakjubkan. Transformasinya begitu ekstrim bahkan orang-orang menuduhnya menggunakan pemutih suplemen dan dia telah menjalani operasi.

Menurut tulisan dari artikel Philnews, Alexis menolak dakwaan melakukan sesuatu untuk menjadikannya lebih cantik namun masih ramai yang tidak percaya dengan penampilannya sekarang berbading dahulu.

Dilansir dari Philnews, dia mengelak dan mengatakan tidak pernah melakukan sesuatu untuk meningkatkan atau memperbaiki penampilannya. Namun siapa percaya dengan hal itu bila membandingkan penampilan dulu dan sekarang.

Foto-Foto

Sumber : http://transformasi.pw/sinarviral

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan berqtanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *