Hiburan

Muatnaik Gmbar Diatas PeIamin Bersama Seorang LeIaki, Rupanya ini ‘SUAMl’ Cacha Maembong

Beberapa hari yang lalu , nama Chacha Maembong menjadi buaIan hngat di media sosiaI

Ini selepas dia telah difltnah dikatakan terbabit dengan sindlket pIacuran kelas atasan dan aktiviti Mcau Scamm.

Tidak tahan dengan komen ntlzen yang kterIaluan di medla sosiaI , dia telah membuat Iap0ran p0Iis pada 20 Oktober yang lalu.

“Kalau betul saya dapat RM40,000 satu malam, buat apa nak berlakon lagi?”

Itu kata pelakon Chacha Maembong, 24, sekali gus menafikan dirinya antara artis yang terbabit dalam sindiket pelacuran kelas atasan yang dibayar antara RM20,000 sehingga RM40,000 untuk satu malam.

Ia susulan gosip yang dikeluarkan semalam sehingga ada pihak yang mengaitkan nama pelakon drama Bukan Gadis Biasa itu.

Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah Ismail berkata, tuduhan yang dilemparkan itu adalah fitnah yang sengaja mahu menjejaskan kerjaya seni dan perniagaan dibinanya.

“Saya bekerja dari dulu sampai sekarang memang cari rezeki.

Orang nak cakap apa dan fitnah macam-macam, teruskan. Satu hari akan terbukti juga. Semalam keluar gosip kaitkan nama saya dalam skandal RM40,000.

Ramai mesej peribadi (DM) di Instagram dan komen. Kalau betul, saya tak perlu berlakon dan kerja.

Tapi itulah, semua itu mulut orang dan kaitkan dengan perangai saya dulu.

Apabila saya sudah berubah pun, orang tetap kaitkan lagi dengan perangai lama saya. Bagi saya, ia adalah lumrah mulut orang,” katanya.

Chacha yang ditemui di lokasi penggambaran juga bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang menuduh dirinya terbabit dalam aktiviti Macau Scam.

“Beberapa hari lalu saya ada keluarkan kenyataan di Instagram mengenai perkara ini sebab terlalu banyak fitnah yang dilemparkan.

Konon saya tipu duit orang dengan produk saya. Mereka kata produk saya datang dari wang haram.

Saya perlu menjelaskan perkara ini demi menjaga reputasi produk saya apatah lagi ia masih baru di pasaran.

Lagi pula ini kerjasama saya dengan Alken dan tidak ada kaitan langsung dengan aktiviti haram itu.

“Saya akan ambil tindakan undang-undang pada komen yang melampau. Ia menjejaskan kerjaya, perniagaan dan nama ahli keluarga lain.

Saya berani kerana saya tak salah. Jadi apa yang orang nak cakap, cakaplah,” katanya.

Muatnaik gambar diatas peIamin bersama seorang leIaki

Namun , apa yang menjadi buaIan hngat pada hari ini pula ialah apabila artis tersebut telah memuat naik satu gambar di Instagram peribadi miIiknya dngan caption yang agak mengjutkan ramai pihak.

Gmbar yang menunjukkan dia berada diatas peIamin bersama seorang leIaki itu telah menjadi tnda tanya ramai pihak.

Mana tidaknya caption yang ditinggaIkan oleh artis tersebut mengjutkan orang ramai.

“Alhamdullilah, saya da digeIar isteri.

Sorry kepada yang tak tahu hanya majlis kecik je akan buat satu lagi untuk korang yang tak dapat hadir haritu..”tulisnya

Menjengah diruangan k0men , ramai yang mengucapkan tahniah kepada artis tersebut.

Namun , ada jugak ntlzen yang mengatakan ia hanyalah untuk sebuah drama yang bertajuk Bidadari Salju nanti.

Scene dalam drama bidadari salju

Ramai yang kena ‘game’ dengan caption Chacha kerana rupa-rupanya gmbar tersebut merupakan antara scene didalam drama Bidadari Salju nanti.

Apapun kita doakan yang terbaik buat Chacha dan semoga dia cepat dipertemukan jodoh.

Sumber : tambahkeju

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan berqtanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *