Viral

Baru Tiga Hari Menikah, Suami Meninggalkan Isteri Untuk Selama-lamanya

Hati siapa yang mampu menahan kesedihan apabila kehilangan orang tercinta, lebih-lebih lagi pasangan hidup sendiri.

Itulah yang terjadi kepada seorang wanita di Sulawesi Selatan yang terpaksa berpisah mati dengan suaminya selepas hanya tiga hari melangsungkan pernikahan.

Menerusi laporan Tribun News, suami kepada wanita itu dikatakan telah koma sebelum meninggal dunia akibat kemalangan.

Video kisah mereka berdua telah tular di media sosial dan meruntun hati orang ramai yang rata-rata menzahirkan rasa sedih dan simpati kepada pasangan itu.

Dalam video dikongsikan @dunia_kaumhawa, terpapar detik kegembiraan mereka berdua ketika hari perkahwinan dan graduasi si isteri.

Walau bagaimanapun, suasana bertukar duka selepas si suami kemalangan di mana hanya tinggal tangisan dan wajah sedih isteri menemani jasad suaminya yang sudah tidak bernyawa.

“Baru tiga hari menikah, sang suami meninggalkan istrinya untuk selama-lamanya.

“Dari sini kita belajar bahwa jodoh dan ajal sedang berjalan berdampingan menuju kita, entah ajal atau jodoh yang akan menghampiri duluan.

https://www.instagram.com/p/CG7kr9TA1uS/?igshid=1s7v6u94r341v

“Semoga diberikan kesabaran serta ketabahan untuk saudariku”

Semoga husnul khatimah dan diberi kekuatan

“Ya Allah jadi keingat Suami pas ditinggal alm.istri tercintanya,q liat gini rasanya lemas. Semoga kamu Suamiku diberi umur panjang & Selalu di lindungi Allah SWT”

Sumber : yoy

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan berqtanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *