ISU SEMASA Viral

PILU! B Rehatlah -Suami Sering Beri Tanda Sebelum Pergi, Coretan Isteri Bikin Mengalir Air Mata

Manusia hanya mampu merancang tapi Allah S.W.T yang akan menentukannya. Semuanya sudah tertulis di tangan Allah termasuklah soal ajal, jodoh pertemuan dan ia bukanlah dalam jangkauan kita sebagai manusia. Sepertimana satu trag3di ini yang telah berlaku hingga mengorb4nkan ny4wa orang insan bergelar suami dan juga ayah

Macam mana dengan Ayla. Boleh ke Ayla hidup tanpa papa?

Sebuah luahan panjang yang dicoretkan oleh isteri kepada lelaki tersebut di Facebook mengundang rasa sebak. Wanita dikenali sebagai Cik Najwa baru sahaja kehilangan suaminya yang terlibat dalam satu nahas jalan raya baru-baru ini di Taiping. Sebelum ini, Allahyarham dikatakan sempat menunjukkan beberapa petanda sebelum pergi buat selamanya.

Dia pecah kepala belah belakang mungkin terlampau perit sampai sujvd

Kejadi4n yang berlaku kira-kira jam 9 malam itu sangat mengejvtkan dan membuatkan dirinya terduduk di lokasi kejadian. Keced3raan teruk yang dialami di bah4gian kepala menyeb4bkan lelaki tersebut menghembvskan n4fas terakh1r serta merta.

Tidur lah di rumah baru B. Sayang kat sini akan selalu doakan B.

Di akhir nukilannya, Cik Najwa juga sempat menitipkan kata-kata sedih merel4kan pem3rgian satu-satunya orang dicintai. Walaupun wanita itu cuba untuk bers4ngka baik suaminya masih hidvp namun pada akh1rnya dia terp4ksa menerima hakikat yang sebenar dan menerima aturan Allah dengan reda.

Sumber: Facebook Cik Najwa/kidarahmedia

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *