ISU SEMASA

Diceraii Lepas Seminggu Nikah Dengan Kawan Baik,

 

Gambar Sekadar hiasan

 

Salam semua.

Hide kan profile saya, fake acc..

saya baru kawin mnggu lepas dengan kawan baik saya sendiri..

saya dan suami memang kawan dari kecik lagi. Sampai la umur kami 25 tahun.

Dia tak pernah ade awek. Bila tanya dia cuma senyum je.

Cakap tunggu seseorang. Tahun ni dia bgtahu perasaan dia dekat saya.

Walau pun terima walau hati ni tak ade perasaan cinta dengan dia.

Saya baru putus tunang waktu tu. Tanpa fikir panjang saya terima lamaran di.

Sepanjang bercinta dengan dia. Dia betul2 ambil hati saya.. tak macam waktu kami berkawan.

Beza betul. Sampai lah saya nampak keihklasan hati dia. Saya jatuh cinta dengan dia.

hari2 berjalan indah seperti biasa sampai la tarikh nikah kami tiba.

Kiteorang nikah biasa2 je maklumlah pkp kan. tiba la malam pertama.

Masa tu saya memang malu sangat2 sebab ye la kawan baik kan tapi dia cakap tak ape kalau saya malu dia bagi masa.

Sampai lah 3 hari baru saya bersedia.

Malam pertama itu jadi malam nraka bagi saya.

Perasaan saya hancur sangat2. Dia pegang tangan saya, dia menangis cium tangan saya. dia mengaku, dia sayangkan saya, dia sangt cintakan saya.

Tapi dia takde nafsu dengan saya.. nafsu dia dengan sejenis. ya allah hancur nya hati saya. Smenangis saya pegang tangan dia minta dia lepaskan saya. Dia taknak.

malam tu saya tidur asing dengan dia.. saya fikir selama ni dia takde awek bukan sebab tunggu saya sebab dia memang tak bernafsu dengan perempuan.

Sampai harini saya masih tidur asing. pagi tadi dia masuk bilik saya. Dia cakap dia dah bersedia lepaskan saya.

Saya menangis sepuas2 nya.. saya dah betul2 jatuh cinta. kenapa dia buat saya macam ni.

Saya minta dia cuba sentuh saya skali. Dia taknak. katanya memang dia betul2 takde nafsu.

Dugaan apa ni, malu lah saya dengan semua orang, tak sampai seminggu nikah dah nak kena cerai. saya dah fikir masak2 saya taknak bercerai.

Saya sayang dia. Dia banyak tolong saya. Dia jugak yg selamatkan saya dari hampir dir0 gol bekas tunang (sebab tu putus) macam mana ni

 

 

Pernah suami bagi duit tapi saya ingat sampai sekarang jumlah cuma rm70 masatu saya ada kata duit tu tak cukup tapi saya pula dikata mata duitan.

 

Salam admin. Saya harap admin bantu hide kan profile saya. saya cuma nak meluah. kenapa rumahtangga saya tak mcm orang lain. Suami saya sngat berkira dengan saya. Dari start kawin smpai la anak otw anak dua suami masih kedekut. Selama ni saya beli keperluan saya sendiri. Begitu juga dengan barang anak. Saya tak tau ke mana duit dia pergi.

Saya sedih bila dia kata saya ni surirumah tak perlu pegang duit dan yang paling saya kecil hati dia kata saya ni adalah kuli dia. Jatuh air mata saya bila asyik teringat. Saya susah sorg diri. masa besalin tahun lepas. Saya bayar bil besalin guna duit yang saya simpan. Saya ambil tempahan menjahit tapi makin lama. simpanan saya dah tak cukup sebab tiap minggu saya kena beli keperluan anak.s

Sampai 1 tahap saya jual mesin jahit saya tapi suami tak kisah pun. Pernah suami bagi duit tapi saya ingat sampai sekarang jumlah cuma rm70 masatu saya ada kata duit tu tak cukup tapi saya pula dikata mata duitan. Lama saya fikir apa yang dia kata saya selama ni. saya sedih. Kadang stress. Selama ni saya tak pernah berkira. Pagi ni saya cuba minta beli ubat tambah darah sebab saya mgandung kali kedua tapi dia kata tak payah nak mengada2 ubat tu tak penting.

Saya sedih. Saya tak tau nak minta kat siapa kalau bukan dari suami. tapi ini pula sumi kata dengan saya. tiap malam saya menangis. kadang suami kerap balik rumah mak dia. Saya kecewa sebab dia lebih utamakan kluarga dia. Siap bagi duit belanja kat mak dia. Saya tau memang kwajipan dia bagi mak dia duit tapi saya pun perlu. Tapi sikit pun tak ambil peduli. mungkin memang betul saya ni cuma kuli dia.

Saya takut dengan masalah saya ni. kadanng saya terlalu stress anak baru usia setahun dah jadi magsa. Saya pernah pukul. Saya tau saya salah tapi saya tak mampu kawal emosi saya masa tu. Dalam masa yang sama saya alami morning sicknes. Saya tak mampu lakukan sorang diri. Saya tak larat buat kerja semua sorang diri. Saya betul2 stress.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Xoxo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *