Hiburan Viral

Beza usia 18 tahun, Siti Nurhaliza dipuji nampak sebaya dengan pengasuh

Umum mengetahui penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza mempunyai seorang pengasuh untuk menjaga makan dan minum anaknya Siti Aafiyah yang kini berusia dua tahun.

Baru-baru ini pengasuh berkenaan, Dayah Zubit memuat naik sebuah posting di Instagram memaparkan aksinya membuat TikTok bersama penyanyi itu yang lebih mesra dipanggil TokTi itu.


Menerusi posting tersebut, Dayah tidak menafikan penyanyi lagu Siapa Tak Mahu itu kelihatan sebaya dengan usianya walaupun berbeza 18 tahun.

“Nampak sebaya kan walaupun beza 18 tahun?? Nak tahu tak apa rahsia @ctdk untuk kekal awet muda macam ni? Nantikan..” kata gadis berusia 24 tahun itu.

Video berdurasi 13 saat itu sudah semestinya mendapat pelbagai reaksi warganet yang memuji kecantikan Tokti selain turut mengakui beliau kelihatan seperti anak dara yang sebaya dengan pengasuhnya.

Mudanya! Macam sebaya dah

Macam adik-beradik pun ada

Tak nampak macam 40-an

TokTi nampak awet muda sangat

Lagi muda dari Dayah!

Sumber :Dayah Zubit/OMM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini adalah artikel menarik untuk anda ikuti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *