ISU SEMASA Viral

‘Aku Tak Gelek-Gelek Bontot Di TikTok Untuk Raih Perhatian’ – Suami Nadia Brian

Isu pergolakan rumah tangga pelakon cantik jelita, Nadia Brian dan suami, Muizz Nasruddin telah menjadi bualan hangat netizen di media sosial. Malah, sebelum ini, Muizz sendiri telah mengeluarkan kenyataan dengan mendakwa bahawa isterinya itu berlaku curang.

Terbaru, Muizz telah memuatnaik beberapa status di Instagram Story meluahkan perasaan kurang senang didakwa ditujukan kepada isterinya.

 

‘Aku tak pernah paksa kau masak’

Menerusi perkongsian tersebut, Muizz mendakwa dia seperti tidak mahu menceritakan masalah rumah tangga yang dialami olehnya. Tetapi dia seakan ‘terpaksa’ membuka mulut kerana dipercayai sudah ‘hilang sabar’ dengan kenyataan Nadia.

Menurut Muizz, dia mendakwa tidak pernah menyuruh atau memaksa Nadia untuk membuat kerja rumah dan dipercaya tidak pernah berkasar dengannya. Malah dia juga dikatakan sudah menjalankan tanggungjawabnya memberi nafkah. Oleh itu, dia tertanya-tanya apakah yang membuatkan Nadia begitu ‘terseksa’.

Sementara itu, Muizz juga mendakwa dia tidak pernah ‘gila glamour’. Oleh hal yang demikian, Muizz dipercayai meminta Nadia agar berhenti mengeluarkan kenyataan berunsur ‘fitnah’ tentang dirinya supaya dia juga boleh berhenti menceritakan kepada ramai mengenai diri Nadia yang sebenar.

Sumber: Muizz Nasruddin

 

Aku Tak Pernah Paksa Kau Masak. So Apa Derita Sangat? Aku Hanya Tak Mampu Hadiahkn Kau Rumah – Muizz


Masih hangat diperkataan isu rumah tangga pelakon, Nadia Brian dan suami, Muizz Nasruddin.

Ia susulan pndedahan Muizz sebelum ini yang mendakwa bahawa isterinya itu berlaku cu-rang ketika memfaikan percer4ian terhadap isterinya itu.

Tampil menjawab dkwaan suami, Nadia menafikan sekeras-kerasnya yang dia pernah c-urang sepanjang perkahwinan mereka.

Nadia dilihat memuat naik satu kenyataan di laman Instagram dengan kapsyen,

” Alhamdulillah setelah memberi ruang, kini saya menjawab status saya sekarang. Doakan semua nya di permudahkan.

” Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah. Fitn4h, kata2 yang tak baik kepada saya dan juga kepada keluarga saya, saya tak kan maafkan kecuali datang mohon maaf kepada saya.” tulis Nadia.

Sebelum ini Muizz sudah memfailkan perc3raian di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada 2 Oktober lalu selepas mendakwa melihat Nadia bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya.

Muizz berkata, sekiranya dia terus berdiam diri dan tidak menc3raikan isterinya, dia akan dianggap sebagai lelaki d4yus.

Terbaru, Muizz telah memuatnaik beberapa status di Instagram Story meluahkan perasaan kurang senang didakwa ditujukan kepada isterinya.

Aku tak pernah paksa kau masak

Menerusi perkongsian tersebut, Muizz mendakwa dia seperti tidak mahu menceritakan masalah rumah tangga yang dialami olehnya. Tetapi dia seakan ‘terpaksa’ membuka mulut kerana dipercayai sudah ‘hilang sabar’ dengan kenyataan Nadia.

Menurut Muizz, dia mendakwa tidak pernah menyuruh atau memaksa Nadia untuk membuat kerja rumah dan dipercaya tidak pernah berkasar dengannya.

Malah dia juga dikatakan sudah menjalankan tanggungjawabnya memberi nafkah.

” Aku tak pernah paksa kau masak, cuci baju, bersihkan rumah semua tu, pembantu rumah sudah disediakan.

” Aku tak pernah halang dan paksa kau bekerja, aku tak pernah halang kau untuk berkawan, aku tak pernah berkasar dengan kau.

” So apa kau derita sangat?

” Syarat nafkah cukup aku tunaikan ikut kemampuan. ‘Karenah’ aku hanya tak mampu hadiahkan kau rumah dan mencukupi kehendak kau buat masa sekarang ini.

” Ketika ini tengah susah, ekonomi tak bagus..adakah hanya disebabkan itu kamu menjadikannya alasan untuk melakukan semua ini?” tulis Muizz.

Stop posting lie-s

Sementara itu, Muizz juga mendakwa dia tidak pernah ‘gila glamour’.

Oleh hal yang demikian, Muizz dipercayai meminta Nadia agar berhenti mengeluarkan kenyataan berunsur ‘fitn4h’ tentang dirinya supaya dia juga boleh berhenti menceritakan kepada ramai mengenai diri Nadia yang sebenar.

Menurut laporan yang dipetik dari Harian Metro, Nadia berkata dia tidak mahu memanjangkan perkara tersebut dan tidak mahu mendedahkan ai-b suaminya.

” Biar Allah saja tahu perkara yang sebenar. Mengenai cu-rang saya menafikan sekeras-kerasnya. Saya tidak cu-rang sepanjang tempoh perkahwinan dengan Muizz”

” Saya harap semua ini dapat diselesaikan cepat supaya masing-masing boleh teruskan kehidupan. Tak nak simpan perasaan d3ndam yang tak habis,” katanya.

Nadia juga berharap suaminya, Muizz akan mencer4ikannya ketika di mahkamah nanti dan status terkini, Muizz dimaklumkan sudah memfailkan percer4ian dan mereka kini sedang menunggu tarikh untuk ke mahkamah.

” Saya sudah tawar hati dengannya. Banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aib-nya. Saya harap di mahkamah nanti Muizz akan terus melafazkan c3rai.”

Sumber:trendingsangat.pw

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *