Viral

SEWAKTU TENGAH LIVE BERITA TEMPATAN, WARTAWAN INI KANTOI BUAT REAKSI NAKBUANGAIRBESAR

Si

Mungkin dah lama dia dalam mood stand by untuk sampaikan berita sehinggakan tidak sempat pergi ke tandas untuk melepaskan hajatnya.

Kejadlan berlaku ketika wanita tersebut yang merupakan salah seorang penyampai berita untuk sebuah portal sedang menunggu giliran untuk menyampaikan berita lintas langsung dari Putrajaya namun mungkin berlaku masalah teknikal dimana dia dan pihak produksinya tidak mendapat signal bahawa mereka sudah bersiaran secara langsung.

Perkara ini nampak bukan dibuat-buat atau tidak kerana rakan setugas yang sedang bersiaran langsung di pejabat itu dilihat terkejut dan cuba untuk c0ver rakannya itu.

apa nak jangka bila dan di mana kita akan terasa nak buang air besar atau buang air kecil betul tak?.Lebih meny.eramkan jika ia berlaku ketika dalam perjalanan pulang ke kampung atau tersangkut di kese.sakan jalan.Menc.abar nak tahan tu.

Namun, lain pula cerita untuk wanita ini apabila dia sendiri terlepas cakap mahu membuang air besar ketika sedang menunggu untuk menyampaikan berita siaran langsung.

Video tersebut telah dik0ngsikan oleh sebuah akaun hiburan di Instagram menggunakan nama lawakteroxs itu telah mendapat hampir 300 rlbu tontonan dan hampir 700 komen.

Rata-rata warganet memberikan komen bahawa mereka terhibur dan mereka bermpati untuk wanita tersebut tidak sempat ke tandas gara-gara mahu menyelesaikan kerjanya iaitu menyampaikan berita.

Situasl ini boleh berlaku kepada sesiapa sahaja namun mungkin naslb wanita ini ia berlaku ketika sedang melakukan lintas langsung untuk memenuhi tuntutan kerjanya.

Kita ambil sahaja nilai yang baik dalam video ini di mana dahulukan apa yang penting dahulu sebelum lakukan perkara yang boleh tunggu.

Reaksi Orang Ramai

Kredit : KoolFm Via OnlineMalaya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

Xoxo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *