Semasa

Bapa MeninggaI Di Indonesia & Hanya Lihat Detik Akhir Menerusi Video Call, T4ngisan Isteri Haziq Hussni Runtun Jiwa Ramai

Isteri kepada penyampai radio, Haziq Hussni, Ayunda Putri berkongsi khabar duk4 apa memaklumkan bapanya yang menetap di Indonesia telah pun menghembuskan nafasnya yang terakhir pada Jumaat.

Berita sed!h tersebut dikongsikan sendiri oleh Ayunda menerusi sebuah entri yang dimuat naik di laman Instagram.

Tambah memilukan apabila Ayunda hanya dikhabarkan hanya dapat melihat detik-detik akhir sebelum bapanya dikafankan menerusi panggilan video.

Menerusi entri berkenaan, Ayunda yang dilihat tidak dapat menah4n seb4k ditenangkan oleh Haziq yang berada di sampingnya.

Video

 

Bagaimanapun, Ayunda mendedahkan dia reda dengan pemergian tersebut lebih-lebih lagi ketika di hari dan bulan yang baik ini.

“Jumat, 23-April-2021, 11 Ramadhan 1442H. Pergimu dibulan yang baik, hari yang baik, pergi dengan keadaan yang sihat tak sak!t apa-apa.

“Pergi dengan keadaan senyum diwajah. Allah, berat sangat ujian ni. Papa, ayu ikhlas pa, ayu redho. Husnul Khatimah pa.

“Semoga Allah jauhkan Papa (Yudhi Yulfan Bin Abdurrahman Thaher) dari siksa kubur, api neraka, dilapangkan kuburnya, dimasukkan ke Syurga Allah tanpa hisab. Al-Fatihah,” tulisnya.

Di kesempatan itu juga, ibu kepada dua orang anak ini turut menitipkan doa semoga bapanya itu dijauhkan daripada siks4an kubur.

Video berdurasi hampir dua minit itu telah ditonton hampir 200,000 orang selain turut dihujani ribuan komen.

Rata-rata peminat dan rakan artis memberikan kata-kata semangat selain turut mendoakan semoga bapanya itu ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Sumber: Instagram Ayunda Putri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Sumber : MediaHiburan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *