Viral

Teman wanita kuat c3mburu, lelaki ini ambil keputusan p4cak paku di tmpat duduk pembonceng. Apa yg terjadi selepas itu memang tak dijangka

Memang pelik bukan, apa sahaja untuk membuktikan kesetiaan dan cintanya yang tulus, seorang lelaki sanggup memacakkan paku pada tempat duduk pembonceng motosikalnya.

Ianya gara-gara kekasihnya selalu curig4 dan menvduh dia selalu memboncengkan wanita lain ketika ketiadaanya.

Seorang lelaki bernama Khoirul Anam dari Magelang, Jawa Tengah, Indonesia mempunyai cara tersendiri untuk membuktikan dia tidak pernah membawa wanita lain dan tetap setia bersama kekasihnya.

Ini kerana kekasihnya yang terlalu kuat cembvrunya mengesyaki Khoirul sering membawa wanita lain berjalan-jalan.

Untuk tujuan itu, Khoirul sanggup mengubah suai motosikal jenis Honda Beatnya dengan membuat pelapik khas untuk tempat duduk penumpang (pembonceng), yang ditusuk dengan sejumlah paku taj4m.

Ini untuk mengelak orang untuk menumpang motosikalnya. Dan bagi teman wanitanya jika ingin menaiki motosikalnya terpaksa duduk di bahagian depan.

Demi membuktikan kesetiaannya, Khoirul tidak kisah menjadi tontonan orang ramai ketika membawa kekasihnya duduk di bahagian depan tempat duduk.

Sementara pada tempat duduk penumpang kelihatan paku-paku tercacak. Sejauh manakah apa yang dilaku oleh Khairol akan memastikan hubungannya dengan kekasihnya akan kekal?

Adakah ia akan membuat kekasihnya membuang sikap cembvrunya?

Demikianlah pandangan sejumlah netizen setelah gambar-gambar Khoirul bersama kekasih dengan keadaan motosikal Honda Beatnya yang diubah suai dimuat naik dalam laman Facebooknya.

Kekadang dapat kekasih yang terlalu cembvru ni susah jugakkan, terpaksa la nak pergi kemana-mana duduk di depan pula.

Dan mungkin boleh menyebabkan pepisahan akibat dari sifat yang terlalu mengongk0ng pasangannya.

Bertabahlah Khairul..

Agak-agak berapa lama hubungan mereka ini akan bertahan ya, hmmm… apa pun kita doakan semoga mereka kekal bahagia hihi

 

Sumber Khoirul Anom

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *