Uncategorized

TlPU 1 Negara Seb4b Kahwin Senyap² & Nikah 2 Kali, Pasangan ARTlS Ini Bakal Dipenj4ra 4 Tahun Jika SABlT KesaIahan?

Sebelum ini, nama penyanyi terkenal Indonesia iaitu Lesti Kej0ra menjadi bualan hangat netizen selepas dia ditud0h hamiI anak luar nik4h disebabkan peruutnya kelihatan seperti ‘b@by buump’ ketika majlis perkahwinannya bersama Rizky Billar yang berlangsung pada Ogos lalu..

Berikutan daripada itu, pasangan ini menepiis tudvhan dengan mengumumkan bahawa mereka sebenarnya sudah bernikah secara senyap-senyap pada awal tahun 2021.

Buat majlis akad nikah 2 kali.

Memetik lap0ran Kapanlagi, meskipun Rizky Billar dan Lesti Kejora sudah menjelaskan perkara sebenar tetapi masih ada dalam kalangan netizen mempersoaIkan mengenai majlis pernikahan pasangan ini yang berlangsung pada 19 Ogos lalu.

HaI ini kerana, majlis tersebut yang disiarkan secara live di TV itu berlangsung dengan cukup sempurna mengikut agama dan adat istiadat seperti akad nikah dan sebagainya. Boleh dikatakan seperti pasangan pengantin yang baru sahaja bernikah sedangkan pasangan ini sudah sah bergeIar suami isteri sejak awal tahun lagi.

Ada individu nak lap0r p0lis.

Lebih mengej0tkan apabila mendapati majlis tersebut merupakan majlis ‘pernikahan’ kedua Rizky dan Lesti. Oleh haI demikian, ada lndividu ingin tampil membuat laporan p0lis dengan mendakwa pasangan selebriti ini telah meIakukan pemboh0ngan dan membuat pemaIsuan d0kumen pernikahan. Jika disabitkan kesalahan, pasangan ini bakal berdepan huk0man penj4ra selama empat tahun.

Dkwa individu terbabit, Rizky dan Lesti dikatakan sudah bernikah secara siri, maka tidak ada keperluan untuk mereka meIakukan akad sebanyak 2 kali lebih-lebih lagi apabila semua rukun nikah sudah sah.

Namun, ada segelintir netizen seakan tidak bersetuju dengan tind4kan lndividu terbabit yang ingin membuat lap0ran p0lis terhadap Rizky dan Lesti sebaliknya yakin pasti ada sebab mengapa seIebriti kesayangan mereka itu berbuat demikian.

Tidak kurang juga ada di antara mereka meminta supaya setiap lndividu menguruskan haI masing-masing dan tidak masuk campur urusan kehidupan orang lain.

Sumber: Suara.comKapanlagi

Via ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *