Uncategorized

‘Tangan Ini Menymbutmu Nak..’ Jsad Farhan Ditemui Bapanya Sendiri Ktika Memuk4t.

TUMPAT: Seorang nelayan ditemukan Iemas dipercayai terjtuh dari bot ketika memu.kat di Pantai Sri Tuj0h di sini, pagi tadi.

Mngsa, Mohamad Farhan Abdul Razak, 23, ditemui pada jam 4 pagi tadi oleh bapanya, Abdul Razak Ismail, 59, yang juga tu.run ke Iaut dengan menaiki b0t beras.ingan.

Abang mngsa, Mohamad Farizal Abdul Razak, 31, berkata adiknya turun ke pantai kira-kira jam 2 pagi tadi dengan menaiki b0t secara berse0rangan manakala bapanya serta beberapa nelayan lain turun lebih awal.

“Kedudukan b0t mereka semua tldak ja.uh di antara satu sama lain namun tlada yang pe.rasan bila Farhan terjtuh, sebaIiinya hanya nampak bot yang dinaikinya berpuslng.

“Bapa yang berada tldak ja.uh dari bot adik segera diberitahu dan mereka cuba menca.rinya sebeIum ternampak myat Farhan timbuI di permukaan pantai,” katanya kepada BH, hari ini.

Mohamad Farizal berkata, tlada sebarang peru.bahan dilihat pada mngsa sebeIum ini, malah tldak menyngka kejadian Iemas menjadi asbab adiknya prgi memandangkan Mohamad Farhan sudah biasa memu.kat.

Katanya, pr0ses be.dah si.asat baru selesai dijalankan di Hspital Tumpat dan mngsa akan dikebu.mikan di Tanah Perkburan Islam Kampung Pak KeraI, di sini.

Sementara itu, Timbalan Ketua PoIis Daerah Tumpat, Deputi Superintendan Mohd Razi Rosli mengesahkan menerima Iaporan mengenai kejadian dan pene.muan mngsa.

Katanya, mngsa ditemui kira-kira 13 ba.tu na.utika dari jeti Pantai Sri Tujoh oleh bapanya sebeIum membawa puIang menaiki b0tnya.

“Soal s.iasat mendapati tlada saksi yang ternampak mngsa terjtuh sebaliknya hanya ternampak bot berpuslng di Iaut tnpa mngsa di daIamnya.

“Keluarganya juga memaklumkan mngsa tldak mempunyai sebarang penykit dan tlada ditemukan u.nsur jnayah dalam kejadian itu,” katanya sambil mengkIasifikasikan ke.s sebagai matl menge.jut.

Salam tkziah buat keluarga. Semoga Arwh Farhan ditempatkan bersama orang2 yang soleh. Al fatihah.

Sumber: bh/dbongkar

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *