Uncategorized

[VIDEO] BersaIah edar d4d4h, ibu tunggaI 9 anak mer4ung dijatuhkan huk0man M4Tl

Setiap yang mel4kukan jen4yah pasti akan ada hukpman yang menanti. Walaupun kadang kala ia dilihat seperti satu tind4kan kej4m, namun bila mengingatkan kembali jen4yah yang dilakukan, sememangnya huk0man tersebut wajar.

Mer@ung luah mahkamah.

Namun, hati siapa yang tidak tersentuh melihat seorang ibu tunggal yang menyara sembilan orang anak mer4ung selepas dijat0hkan huk0man m4ti oleh mahk4mah apabila didapati menged@r dad4h jenis sy@bu.

Video seorang wanita berusia 50an mer4ung sambil dibawa oleh pihak p0lis selepas mendengar huk0man yang diterima yang dikongsikan akuan TikTok bernama @seehuadaily benar-benar meruntuh hati.

 

Dalam video tersebut jelas kedengaran wanita tersebut yang juga seorang nelayan bertanya siapa yang akan menjaga anak-anaknya kelak andai dia dijat0hkan huk0man.

Sedihnya tengok makcik ni.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan pelbagai k0men diruangan TikTok akhbar berbahasa Mandarin itu.

Ada yang menzahirkan rasa kasihan melihat seorang wanita sudah berusia terp4ksa melalui huk0man dunia sedangkan masih ada sembilan orang anak yang perlu ditanggung diluar sana.

Boleh jadi wayang je ni

Walau bagaimanapun, ada juga yang mengatakan perkara seperti itu kerap terjadi diluar mahkamah dan ia seperti satu sandiwara untuk meraih perhatian umum.

Apa-apa pun semoga video yang tular berkenaan menjadi ikhtibar kepada semua andai terniat mahu melakukan sesuatu perkara yang jen4yah yang pastinya mengund4ng pad4h.

Sumber: TikTokĀ @seehuadaily

Via omm

 

Kredit: ihangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *