Uncategorized

Foto kahwin Dr Hanafi dengan bekas isteri netizen jumpa, tak sangka ramai yang puji bekas isteri cantik

Sejak dua hari lalu, tular mengenai nama Hanafi di media sosial. Ramai tertanya-tanya siapa Hanafi sehingga namanya menjadi bualan ramai netizen.

Malah, apa sahaja isu diperkatakan pasti ada netizen meninggalkan komen nama Hanafi. Tak pasal-pasal ramai Hanafi di Malaysia kena tempias.

Tidak kurang juga, hari ini tular perkongsian seorang wanita seolah mempertahankan ‘Hanafi’ dengan memuat naik 5 sebab kenapa ‘Hanafi’ curang.

Rupanya, baru-baru ini seorang wanita berjaya menangkap suaminya yang berlaku curang dengan wanita lain di rumah sewa mereka sebelum dia diceraikan.

Memetik laporan Kosmo, wanita itu meluahkan dia mula curiga dengan suaminya tiga hari sebelum kejadian berlaku pada 5 November lalu apabila suaminya sering memberi alasan bagi mengelak berjumpa dengannya.

Wanita itu berkata dia tergerak hati untuk memeriksa telefon suaminya dan lebih kecewa ada gambar dengan perempuan lain di dalam bilik tidur rumah sewa suaminya.

Kata wanita itu lagi, bekas suaminya ada menghubunginya beberapa hari lalu untuk memohon maaf namun dia belum dapat menerima permohonan maaf tersebut.

Kisah tular ‘Hanafi’ itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mendoakan agar wanita itu tabah menempuhi dugaan.

 

Netizen Bongkar Gambar Kahwin Dr Hanapi Dengan Bekas Isteri. Ramai Yang Puji Bekas Isteri Cantik

Luluh hati seorang isteri yang mempunyai 1 orang anak bersama Bekas suami Dr Hanapi apabila beliau sendiri menangkap suaminya berdua-dua disebuah rumah sewa bersama perempuan lain. Kecewa Memang Kecewa.

Memang nama #drhanapi trending giler-giler 1-2 hari ni. dimana mana media sosial #drhanapicurang mesti ada.

Semasa admin merayau2 di facebook mencari bahan artikel, admin ternampak 1 post ada gambar Perkahwinan dr hanapi bersama bekas isteri. admin percaya post tu mesti dari Jurugambar semasa majlis perkahwinan mereka dahulu.

Netizen ni cepat betul buat kerja. Dari mata admin Bekas Isteri Dr hanafi ni da cukup cantik. bekerjaya pulak tu kan.

Amboi Dr Hanafi senyum sampai ke telinga

Admin sempat menjenguk di ruang komen. Rata2 memuji Bekas Isteri Dr Hanafi

Lawa Bini dia

Baru 3 Tahun Da Bosan Ke?

Jadi apa pendapat Korang. Usia perkahwinan baru 3-4tahun. Jadi Kes Mcm ni Da Bosan ke?

Terdahulu..

Lepas kant0i berduaan dalam rumah dengan sk4ndal, suami terus lafaz talak terhadap isterinya. Reaksi suami buat ramai rasa geram

Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangkap suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain. Dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan dibelakangnya.

Satu video yang dimuatnaik oleh seorang wanita di sosial media yang berjaya membongkar hubungan sulit suaminya dengan seorang wanita yang dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan tanpa pengetahuan beliau.

Lelaki itu walau bagaimanapun melafazkan talak 1 terhadap istrinya pada masa dan tempat istrinya menangkap mereka berdua duaan di rumah tersebut.

Perkongsian itu mendapat lebih 200 ribu tontonan dan rata-rata netizen mengutuk tindakan si suami yang menjalinkan skandal di belakang istrinya.

Segalanya terbongkar….

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *