Uncategorized

Neelofa & Haris kira duit raya Bilal, Jumlahnya Buat Ramai Terkesima, “Another level”

Sejak usahawan dan selebriti popular, Neelofa dan Haris Ismail dikurniakan cahaya mata pertama mereka, nampaknya tidak henti-henti keluarga bahagia ini menjadi perhatian di media sosial.

Apatah lagi, anak lelaki mereka yang diberi nama Muhammad Bilal apabila sambutan hari Raya pada tahun ini, Neelofa dan Haris atau turut dikenali sebagai PU Riz dapat menyambutnya bersama anak kesayangan mereka yang membesar dengan sangat comel.

Walau bagaimanapun, terbaharu keluarga ini sekali lagi menarik tumpuan ribuan warganet selepas dikongsikan satu rakaman video yang memaparkan Haris Ismail dan Neelofa bersama mengira duit raya yang diberikan kepada Muhammad Bilal.

Pasangan sama cantik, sama padan ini juga bersyukur dengan pemberian duit raya tersebut kepada anak sulung mereka ini yang difahamkan berjumlah RM 14,020.

 

Video:

 

@neelofa

 Eid Mubarak – Aayat Arif

 

Perkongsian Neelofa beberapa jam yang lalu di laman akaun miliknya itu bagaimanapun mengejutkan ramai disamping warganet turut berseloroh dengan pelbagai reaksi diruang komen apabila sambutan hari raya pertama Muhammad Bilal sudah berjaya mengumpul ribuan ringgit.

“14k duit raya dia. Rezeki Bilal”

“Kaya kaya sedara bilal bagi sume note 50 100 mantap”

“14 ribu duit raya dia, duit raya aku 300 je”

“Boleh masuk Uni terus tak yah bukak SSPN dah”

Sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri ini juga, Neelofa dan PU Riz pertama kali berkongsi gambar mereka sekeluarga di Instagram, namun diletakkan emoji pada wajah anak mereka.

Sumber: HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.