Uncategorized

Pernah Bertanding Kerusi Parlimen, Suami Kudung Cur4ng Dengan 50 Wanita.. Lagi Ter0k Dari Khuzairi!

Drama siri 7 Hari Mencintaiku musim ketiga sudah melabuhkan tirainya, rata-rata peminat berasa sedih apabila watak Pak Samad men1ngg4l dunia, namun masih ada yang ger4m dengan Khuzairi kerana wataknya yang sebelum ini menjadi suami penyayang berubah selepas lumpvj.

Siapa sangka rupanya wujud suami yang lebih ter0k daripada Khuzairi sehingga sanggup cur4ng dengan isteri walaupun dirinya kudung.

Dipercayai jalinkan hubungan sul1t seramai 50 wanita

 

Lelaki berkenaan dikenali sebagai Hirotada Ototake berasal dari Jepun itu dilahirkan tanpa tangan dan kaki akibat penyak1t genetik yang jarang berlaku dinamakan sebagai Sindrom Tetra-Amelia.

Namun, ia bukan penghalang buat dirinya untuk lebih cekal serta menjadi inspirasi buat orang ramai. Bahkah dia menjadi salah seorang penulis paling berjaya dan turut bertanding untuk kerusi di parlimen.

Bercerita mengenai kisah kehidupan peribadinya, Hirotada mempunyai seorang isteri yang bernama Hitomi. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Kebahagiaan rumah tangga mereka mulai retak pada tahun 2016 kerana khabar angin mengenai Hirotada men1dur1 lima orang wanita berbeza sepanjang 15 tahun tempoh perkahwinannya itu.

Hirotada didakwa berlaku cur4ng buat kali pertama tidak lama selepas anak sulungnya dilahirkan. Hirotada dipercayai telah menjalinkan hubungan sul1t dengan sekitar 50 orang wanita yakni terdiri daripada setiausahanya, rakan sekerja dan juga kakitangan perubatan yang merawatnya.

Salahkan perkahwinan punca kecur4ngannya

Walau bagaimanapun, akhirnya lelaki terbabit membuat permohonan maaf kepada umum dan mengaku bahawa pernah menjalinkan hubungan sul1t sejak anak sulungnya dilahirkan, namun dia tetap menyalahkan perkahwinannya sebagai punca kecur4ngan yang berlaku.

Rasa dikh14nati dan tidak boleh memaafkan perbuatan Hirotada,  isterinya membuat keputusan untuk menuntut pencer41an serta hak penjagaan ketiga-tiga anak mereka pada tahun 2016.

Rasa dikh14nati dan tidak boleh memaafkan perbuatan Hirotada,  isterinya membuat keputusan untuk menuntut pencer41annya serta hak penjagaan ketiga-tiga anak mereka pada tahun 2016.

Sumber : Jack Lester, Dailymail

Kredit: Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *