Uncategorized

“Memang Satu Je Ke D0sa Dalam Quran?, Tak Bertudung Sahaja?,” – Luahan Yonnyboii, Terguris Hati?

Penyanyi dan penulis lagu, Yonnyboii akui kecewa dengan sikap segelintir pihak yang gemar melontarkan kata-kata kec4man dan hin4an terhadap dirinya dan juga isteri.

Menurut Yonnyboii atau nama sebenarnya, Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin juga hairan bila mana pasangan bercinta lebih disanjungi berbanding yang sudah berkahwin.

“Dunia terbalik, pasangan couple disanjung. Yang dah kahwin dihina. Memang satu je d0sa dalam Quran ke? Tak bertudung sahaja?

“Z!na memang dapat pahala ke macam mana sekarang? Mulut celupar sesama manusia m4ki hamun memang ‘auto’ pahala masuk syurga ke?,” tulisnya.

Luahan tersebut dikongsikan sendiri oleh penyanyi lagu Salahku itu menerusi beberapa hantaran yang dimuat naik di ruangan Instagram Stories.

Dalam pada itu, Yonnyboii turut mengingatkan d0sa sesama manusia hanya akan diampunkan sekiranya mereka membuat permohonan maaf.

Ingat dosa sesama manusia, kena mintak maaf. Jangan rasa power dah m4ki hamun buat orang terguris hati. Tak tentu dimaafkan.

“Duk cakap pasal d0sa ni, yang kut0k-kut0k tu thanks la kasi pahala dekat orang sampai sanggup gadai diri untuk dapat d0sa. Assalamualaikum,” ujarnya lagi.

 

Sekadar informasi, Yonnyboii telah mendirikan rumah tangga bersama selebriti media sosi4l, Nik Nazira pada tanggal 20 November tahun lalu.

Sumber & Kredit Foto: Instagram Yonnyboii.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.