Uncategorized

[VIDEO] Isteri SAKlT perut nak pakai ‘p4mpers’ anak, lelaki rakam video kongsi di TikT0k.

Media sosiaI sememangnya terbuka untuk sesiapa sahaja. Tidak kisahlah jika mahu menggunakannya untuk tujuan perniagaan, pr0m0si diri ataupun berkarya, ia adalah hak individu itu sendiri.

Namun, sebagai masyarakat yang mempunyai rasa maIu dan boleh berfikir dengan baik, rasanya setiap kandungan k0nten yang ingin dikongsikan haruslah difikirkan terlebih dahulu ris!ko² yang bakal berlaku di kemudian hari.

K0nten gurauan tapi ‘mengundang’.

HaI ini samalah seperti muat naik seorang Influencer yang dikenali terutamanya di TikT0k apabila memuat naik k0nten gurauan yang dilihat agak memaIukan isterinya sendiri.

Nak pakai p4mpers anak?

Mana tidaknya, menerusi video tersebut, dia telah berkongsi momen isterinya yang juga TikT0ker bertubuh genit mahu memakai p4mpers anak mereka kerana s4kit perut.

Wanita itu juga dilihat seakan kurang selesa dengan tindakan suaminya walaupun ketika itu lelaki berkenaan menganggap ia hanya bergur4u.

AlB isteri selamba tayang

Walaupun video tersebut sudah hampir seminggu dimuat naik, namun seramai 4 juta lebih viewers telah menonton dan rata-rata yang meninggalkan komen berasa kurang selesa dengan guraun keterlaluan tersebut.

Kebanyakan mereka menganggap apa yang dilakukan sang suami itu sangat tidak patut kerana seolah-olah membuka a!b isteri yang jelas-jelas berada dalam keadaan tidak selesa.

Memang semua benda kena tayang ke?

Walaupun kebanyakan mereka mengec4m tindakan kurang bijak seperti itu, tapi tetap ada yang memberikan nasihat supaya dia berfikir dengan matang terlebih dahulu selepas ini dalam membuat konten agar tidak timbul fitn4h di kemudian hari.

Sumber: TikTok 

Via omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *