Uncategorized

‘Saya Kenal Dia Sangat’ – Rupanya Ellie Suriaty Dh Agak Benda Ni Akan Jadi, Sebab Tu Dia Tak Terkejut Pun

Pelakon dan pengarah, Ellie Suriaty tidak terkejut mengenai perkhabaran bekas suaminya Azri Iskandar yang akan berkahwin lagi dalam masa terdekat walaupun mereka baru berceral pada 17 Mei lalu.

Menurut laporan Getaran, pelakon berusia 52 tahun itu berkata, dia sudah menjangka tentang perkara itu sebelum mengambil keputusan untuk berpisah kerana melihat perubahan terhadap bekas suaminya.

 

Saya tidak terkejut dan sudah boleh agak akan hal ini. Sebab itulah hati saya benar-benar bulat dan tekad untuk menarik diri daripada perkahwinan ini. Sebab saya dah rasa dia ada hubungan dengan wanita lain.

“Waktu saya faiIkan ceral, saya tak perlu tanya lagi untuk dapatkan apa-apa kepastian atau kesahihan. Sebab saya kenal dia sangat sebagai suami selama 19 tahun.

 

“Selama tempoh itu, kita telah melalui segala susah senang bersama. Bila ada perubahan dalam rumahtangga, saya tahu hati dia ada pada orang lain dan bukannya dengan saya lagi,” katanya menerusi laporan tersebut.

Bagaimanapun, pelakon drama Diva Popular itu tidak mahu mengambil kisah mengenai gerangan wanita dikenali sebagai Azra Diera itu sebaliknya ingin fokus terhadap anak-anak serta kerjaya seni

Sebelum bercerai, saya telah ambil keputusan yang cukup lama untuk memikirkan baik dan buruknya. Bahkan saya sudah memohon petunjuk daripada Allah SWT.

“Azri tidak tahu yang saya tahu apa dia lakukan di belakang saya. Tapi, naluri seorang isteri itu sangat kuat. Kita sendiri dapat rasakan banyak perubahan yang sangat ketara.

“Lagipun kita bukan baru kahwin setahun dua. Saya tak nafikan anda ramai perempuan di luar sana yang jauh lebih baik daripada saya. Tapi mereka bukan Ellie Suriaty yang sangat faham siapa Azri Iskandar,” ujarnya.

Azri Iskandar akui nak merisik wanita ada PhD hujung bulan Jun

 

Bulan lalu, industri seni dikejutkan dengan khabar penceraian pasangan selebriti terkenal Azri Iskandar dan Ellie Suriaty Omar yang dikatakan tiada lagi persefahaman antara mereka.

Azri nak kahwin dalam masa terdekat
Walau bagaimanapun, belum sebulan mereka bercerai, Azri mengesahkan dirinya bakal mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

 

Memetik laporan Malaysiakini, pelakon itu memaklumkan wanita itu merupakan seorang penulis skrip yang memiliki PhD dalam jurusan muzik.

Keluarga cadang hantar rombongan merisik bulan Jun ini
Menurut pelakon berusia 54 tahun itu, dia sekeluarga telah bercadang untuk menghantar rombongan merisik dan meminang wanita yang berjaya mencurl hatinya, Azra Diera sebelum 23 Jun ini.

Tambahnya lagi, Azra atau mesra disapa Ara yang berusia 43 tahun itu masih belum berkahwin.

Hanya akad nikah sahaja dulu…
Pada masa yang sama, Azri memberitahu mereka hanya akan bernikah terlebih dahulu dan majlis persandingan terpksa ditangguhkan buat sementara waktu.

 

“Jika tiada aral melintang, kami akan bernikah dulu.

Majlis perkahwinan akan diadakan kemudian dalam waktu terdekat,” katanya kepada Malaysiakini.

Azri akui masa agak terhad
Ini berikutan jadual kerjanya amat padat pada ketika ini, di mana dia sedang menjalani penggambaran drama Kau Tak Punyai Hati arahan Azmi Hatta terbitan TV3 sampai 2 Ogos depan.

“Sekarang, saya masih lagi menjalani penggambaran drama Kau Tak Punyai Hati arahan Azmi Hatta terbitan TV3 sampai 2 Ogos depan.

“Masa yang ada agak terhad untuk saya uruskan segala persiapan.”katanya lagi.

Di samping itu, Azri meminta orang ramai mendoakan yang terbaik untuk mereka berdua mendirikan masjid dalam masa terdekat ini. Ditanya mengenai tarikh, pelakon filem itu mengatakan dia akan mengumumkan kemudian.

Belum pun habis tempoh edah, pelakon Azri Iskandar dilihat sudah pun menemui pengganti yang bakal menjadi suri hidupnya.

Wanita yang bakal menggantikan tempat Ellie Suriaty sebagai suri hidupnya itu adalah seorang komposer, penulis skrip dan novelis bernama, Azra Diera Abdul Hamid.

Tidak dapat dipastikan sejak bila mereka menjalinkan hubungan cinta, namun kemesraan di antara Azri dengan Azra nampaknya sudah lama terjalin.

Dalam akaun facebook Azra Diera, wanita yang terlibat sama di dalam industri kreatif hiburan ini telah memuat naik sebuah posting istimewa buat Azri sempena hari ulang tahunnya yang ke-54 pada 5 Jun lalu.


Azra Diera telah memberikan ucapan: Kamulah cinta hati saya, hidup saya, dan segalanya. Tanpamu aku rasa kehilangan. Selamat Hari Jadi Sayang,” katanya.

Bersama ucapan itu tertera gambar kek dan sebuah kotak hadiah buat Azri dengan reben besar berwarna merah jambu.


Di dalam posting itu, Azri membalas: Terima kasih baby. Ara (panggilan untuk Azra) segalanya bagi abang. Terima kasih Ara.

Azra kemudian membalas: Sama-sama abang. Happy Birthday. Love you. Love you. Terima kasih untuk abang juga yang sayangkan diri ini.

Dalam pada itu, sebuah portal pula melaporkan bahawa Azri telah mengesahkan bahawa dirinya bakal mengahwini wanita tersebut dalam waktu terdekat ini.

Bakal isteri Azri ada PHD dalam jurusan muzik

Terdahulu, pelakon Azri Iskandar yang mengesahkan dirinya bakal mendirikan rumh tngga dalam masa terdekat dengan seorang penulis skrip yang dikatakan turut memiliki PhD dalam jurusan muzik.

Azri berkata, dia dan keluarganya bercadang untuk menghantar rombongan merisik dan meminang Azra Diera sebelum 23 Jun ini.

” Jika tiada aral melintang, kami akan bernikah dulu.

” Majlis perkahwinan akan diadakan kemudian dalam waktu terdekat,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Menurutnya, Azra, atau mesra disapa Ara belum pernah berkahwin sebelum ini.

Azri sebelum ini pernah berkahwin dengan pengarah, penulis skrip dan pelakon terkenal, Ellie Suriati Omar. Namun, pasangan itu sah bercrai pada 17 Mei lalu.

Hasil perkongsian hidup selama 19 tahun, Azri dan Ellie dikurniakan dua anak, iaitu Azrell Omar, 18 dan Nur Azreen, 13.

Terdahulu, Ellie memberitahu Malaysiakini bahawa dia yang membuat permohonan percraian pada 22 April lalu.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *