Uncategorized

Dipukul Dgn Kayu, Lufya Diserang Lelaki Tak Dikenali Cuba Culik Anaknya

“Seorang lelaki Melayu yang bersifat dayus telah memukul saya menggunakan batang kayu di kepala, badan serta menyebabkan kecerderaan pada wajah dan badan saya,” kongsinya.

Bagaimanapun Lufya, 37, bersyukur dirinya selamat daripada serangan tersebut dan paling penting anaknya berada dalam keadaan baik.

“Alhamdulillah anak selamat dan saya pun selamat. Im a fighter!,” katanya.

Video ada di bawah sekali..

Lufya berkongsi perkara itu menerusi Instagram miliknya selain memuat naik beberapa gambar memperlihatkan wajah dan pergelangan tangannya yang cedera.

Sementara itu, menerusi perkongsian sama, Lufya turut menggesa para wanita untuk mempersiapkan diri dengan ilmu seni mempertahankan diri agar dapat melindungi keselamatan diri dan keluarga apabila berlaku situasi cemas.

“Ikutkan orang yang menyerang itu lelaki yang agak besar dan kuat. Dengan izin Allah saya dapat melawan dan menyelamatkan anak saya.

“Syukur Alhamdulillah… Moral of the story is we must always stay alert. Kita tak tahu orang zaman sekarang ini sanggup buat perkara-perkara yang keji.

“Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesembuhan dan keselamatan kami ya,” tulisnya.

“Dua hari lalu, saya telah diserang oleh diserang oleh seorang lelaki yang cuba menculik anak perempuan saya. Masa itu, kami berada di sebuah taman permainan di Kota Damansara, lebih kurang pukul 4 ke 5 petang.

“Seorang lelaki Melayu yang bersifat dayus telah memukul saya menggunakan sebatang kayu ke kepala, badan serta menyebabkan kecederaan pada wajah dan badan.”tulisnya.

“Alhamdulillah anak selamat dan saya pun selamat. Im a fighter! Terpanggil nak kongsi sesuatu yang penting untuk kita semua,” kata Lufya.

“Ikutkan orang yang menyerang itu lelaki yang agak besar dan kuat. Dengan izin Allah juga saya dapat melawan dan menyelamatkan anak saya. Syukur, Alhamdulillah.. sebagai iktibar kita perlu selalu berjaga-jaga.

“Kita tak tahu orang zaman sekarang ni sanggup buat perkara yang keji. Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesembuhan dan keselamatan kami ya,” katanya lagi.

Semoga cepat sembuh

Rata-rata rakan artis dan pengikut Lufya itu memenuhi ruangan komen dengan mendoakan agar keselamatan dan kesembuhan mereka berdua dalam keadaan baik.

Kene rujuk CCTV dekat situ mesti ada ..bukti penting utk jejak penculik . Xboleh dibiarkan sekali terlepas dia akan cari lagi mangsa seterusnya.Mungkin anak anda mangsa seterusnya.. nauzubillah

Mak ni xkisah apa bahaya pn. Sakit bersalin pn blh hadap. Lg jantan dayus. Apa la sgt

Kekuatan seorang ibu . Semoga cepat sembuh . Semoga lelaki tu diberi balasan setimpal .

Ibu tak pernah takor untuk melindungi anak ..apa2 Pon kita semua harus berwaspada lah di mana2 ada penculik kanak2 org jahat

Allahuakbar.. semoga di permudahkan segala urusan dan cepat sembuh

Kene rujuk CCTV dekat situ mesti ada ..bukti penting utk jejak penculik . Xboleh dibiarkan sekali terlepas dia akan cari lagi mangsa seterusnya.Mungkin anak anda mangsa seterusnya.. nauzubillah

Lihat Video:

 

Sumber: Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.