Uncategorized

“Macam tu je lra Kazar bagi balik” Syamsul Yusof hanya mampu zip mulut bila ditanya, namun ini pula reaksi deep lra Kazar

PETALING JAYA – “Tak tahulah. Ira Kazar, satu Malaysia dah kenal.”

Demikian jawapan balas sutradara Syamsul Yusof selepas memberikan isyarat ’zip’ mulut kepada pengacara tersohor, Datuk Aznil Nawawi dalam sebuah program bual bicara, Hard To Heart yang tular sejak semalam.

Aznil, 60, bertanyakan soalan berbunyi: “Siapa Ira Kazar tu? Pak Nik tak kenal, siapa dia dan kenapa nama dia disebut.”

Melanjutkan bicara, Syamsul atau nama sebenarnya, Mohd. Syamsul Mohd. Yusof berkata: “Entahlah Pak Nil, saya pun tak tahu. Saya pun, yelah benda yang disebut itu sebab isteri saya keluarkan kenyataan.”

PROGRAM Hard To Heart kendalian Aznil Nawawi dan Syamsul sebagai artis jemputan yang tular dalam media sosial.

Dalam temu bual terbabit, pengarah filem Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan itu tidak kisah diajukan soalan berkenaan siapa wanita terbabit terhadap dirinya.

“Tidak mengapa, saya di sini dan macam mana saya dalam rancangan ini, begitu juga saya di luar. Sebab itu saya berani datang.

“Ada benda yang kita sedia kongsikan dan ada benda yang kita tak sanggup kongsikan. Tiada cinta baharu, tiada cerita ‘sembilu’ dekat sini,” ujarnya.

Terus diajukan soalan siapa atau posisi wanita itu terhadap dirinya oleh pengacara perpengalaman itu, Syamsul bagaimanapun selepas itu, bertindak hanya bertindak mengunci mulut dan tidak berkata apa-apa.

Syamsul, 38, turut menjelaskan hubungannya dengan bapa, Datuk Yusof Haslam berada dalam keadaan baik, namun tidak menafikan kadangkala ada pasang surutnya.

“Hubungan saya dengan ayah agak tegang. Dengan saya, ayah agak keras sedikit sebab saya anak pertama.

“Tegang di sini bermaksud terutama apabila melibatkan kerja. Dia pun pengarah dan penerbit. Visi kami berbeza.

“Tapi, saya sayang ayah saya walau apapun. Jumpa memang jumpa tapi begitulah. Saya dengan ayah saya lebih kepada ‘work’. Tapi, pada masa sama, saya mengaku ada buat silap dan saya nak perbetulkan masalah ini.

Ditanya apa silap dirinya, Syamsul menjawab: “Ada lah silap saya dalam hubungan. Saya sebagai seorang manusia. Saya tak nak sakiti isteri saya, saya tak nak.”

Terdahulu, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan hasil perkongsian hidup itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5, dan Sumayyah kini berusia 3 tahun.

Khamis lalu, Puteri Sarah memfailkan satu tindakan di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur, berserta dua aduan di pejabat agama terhadap Ira, wanita yang disebut-sebut sebagai individu perosak keharmonian rumah tangganya sejak empat tahun lalu.

Sehingga kini, kemelut rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah masih belum berkesudahan, mereka juga tidak tinggal sebumbung.

Kenyit mata tanda apa tu Ira Kazar

Melalui satu video yang tular, Ira Kazar di lihat hanya mengeyitkan mata sambil minum air

Tidak pasti apa maksud isyarat tersebut, tapi nampaknya selepas Puteri Sarah mengemukakan s4man, isu antara kedua-dua pihak di lihat menjadi makin pan4s

Ada OrangCkap Knapa TakIzin SuamiP0ligami SajaDri Mnyaman. TakSngka Ini Jwapan PuterlSarah

Kuala Lumpur – Pelakon, Puteri Sarah Liyana, 37, memfailkan t.indakan di M.ahkamah Sesyen Kuala Lumpur dan dua aduan di pejabat agama terhadap wanita dikenali sebagai Ira Kazar yang did.akwa kekasih suaminya, Syamsul Yusof.

Puteri Sarah berkata, selepas hampir empat tahun menangis, men.ahan sabar dan menang.gung d.erita, akhirnya dia nekad mengambil t.indakan u.ndang-u.ndang.

Selepas pulang daripada menunaikan umrah, Mei lalu, saya nampak jelas dengan apa yang saya hendak buat dan sekarang saya fokus.

Jadi, sebelum pergi umrah, saya sudah beri semua m.aklumat kepada peguam. Sepanjang sebulan di luar negara, mereka sudah siap dan kaji semuanya. Selepas saya pulang, kami terus berbincang dan mengambil ti.ndakan s.aman, katanya ketika ditemui di Jabatan Agama Islam Selangor.

Memperincikan t.indakannya itu, Puteri Sarah berkata, dia mengambil langkah berkenaan demi mempertahankan maruah diri yang terc.alar dan sekian lama didiamkan.

“I.su ini tidak akan berlarutan kalau saya tidak diganggu pihak ketiga yang terus menc.abar. Sebelum ini, saya ada kongsi di Instagram bahawa dia menc.abar saya dengan menyatakan bila saya hendak sa.man dan meminta peguam saya membuat t.indakan segera.

Jadi, sekarang, kami sudah failkan dua s.aman,” katanya. Selain menuntut keadilan, Puteri Sarah mahu menyelamatkan rumah tangganya dan memperjuangkan hak sebagai wanita tera.niaya.

“Sebelum buat keputusan ini, saya berfikir panjang mengenai apa yang akan berlaku kepada saya, perkahwinan dan keluarga saya. Saya buat semua ini untuk diri sendiri dan keluarga saya. Sampai bila saya hendak kena p.ijak macam ini?.

 

“Malah, ramai wanita teran.iaya yang menghantar mesej peribadi bertanya nasihat. Sekarang, saya sudah bukakan jalan kepada mereka. Insya-Allah selepas ini, siapa yang mahu meny.ondol, mungkin lebih berh.ati-h.ati.

Saya buat semua ini bagi memperjuangkan perkahwinan dan hak saya. Sudah ambil orang punya, duduk diam-diam. Jangan ambil orang punya, kemudian nak canang sana-sini dan k.acau keluarga serta orang sekeliling, katanya.

Ini Jawab Puteri Sarah Tentang Poligami

Puteri Sarah juga mengakui sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul, malah, mend.akwa suaminya tahu kenapa dirinya bersikap di.ngin.

sarah 3

Syamsul yang ketika ini mele.dak dengan filem Mat Kilau Keba.ngkitan P.ahlawan, juga dilaporkan mengaku tidak tinggal sebumbung, tetapi tidak bermaksud mahu berp.isah.

KOSMO! ONLINE/trendingsangat

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *