Uncategorized

“Menumpang kasih anak orang tu tak salah, tapi..” Netizen Kec4m Vida Jumpa Anak2 Shuib Untuk ‘Menumpang’ Kasih

Baru-baru ini, usahawan kosmetik yang dikenali ramai iaitu Datuk Seri Vida ada memuat naik satu hantaran video memaparkan pelawak Shuib serta anak-anaknya melawat pengusaha ini di Ipoh, Perak.

Lihat dari kapsyen di dalam hantaran tersebut, Datuk Seri Vida atau DSV meluahkan rasa terima kasih terhadap Shuib kerana memberinya untuk menumpang kasih kepada anak-anak pelawak itu serta menjelaskan hubungan akrab dia bersama mereka.

*Video berada di bawah artikel*

Biarpun ramai yang merasakan DSV mempunyai hati yang sangat baik, masih ada netizen yang berprasangka buruk terhadap usahawan tersebut

Beginilah akrabnya hubungan saya dengan Shuib dan anak-anaknya. Terima kasih Shuib bagi saya menumpang kasih dengan Uwais, Talita dan Matin. Seronok luang masa dengan mereka. Semoga dipermudahkan segala urusan, dimurahkan rezeki dunia dan akhirat

Menurut netizen terbabit, DSV tidak sepatutnya berkata dirinya menumpang kasih sedangkan dia mempunyai dua anak orang iaitu Cik B dan Kacak.

Malah, ada juga berkata usahawan tersebut sengaja berkata sebegitu kerana ingin memikat hati ayah kepada empat orang cahaya mata itu.

komen ig

Bagaimanapun, komen tersebut telah dibidas oleh netizen lain yang meminta agar individu terbabit untuk ingat kembali kepada kisah pemergiaan anak-anak DSV yang ketika itu umur arwah lebih kurang umur anak-anak Shuib, jadi mungkin disebabkan itu dia berasa dekat dengan mereka.

Dalam pada masa yang sama, ada juga segelintir netizen yang mendoakan agar DSV dan Shuib dijodohkan bersama kerana netizen dapat lihat usahawan ini mempunyai hati yang sangat baik.

komen ig

Berita terdahulu,

Makan Malam Bersama, DSV Titip Ucapan Terima Kasih Dapat Tumpang Kasih Dengan Anak-Anak Shuib Sepahtu

Ushawan kosmetik, Datuk Seri Vida berkongsi rasa gembira apabila pelawak, pelakon, dan usahawan, Shuib Sepahtu bersama anak-anak dan ahli keluarga telah datang melawatnya di Ipoh, Perak.

Titip Ucapan Terima Kasih Dapat Menumpang Kasih Dengan Anak-Anak Shuib

Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram, dapat dilihat DSV sedang makan malam bersama anak-anak dan ahli keluarga Shuib yang lain. DSV juga turut menitipkan ucapan terima kasih kepada Shuib yang membenarkannya menumpang kasih bersama Uwais, Talita, dan juga Matin.

Pelbagai Reaksi Netizen

Di ruangan komen, rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi mereka, malah ada yang menitipkan doa agar DSV dan Shuib dipertemukan jodoh.

“Macam sesuai je Dato’.”

“Semoga berjodoh..Aaminn.”

“Kalau ada jodoh aunty n uncle, apa salahnya. Doa yang baik-baik.

“Menumpang kasih anak orang? Tu salah la, macam la takde anak sendiri nak tumpang. Kalau alone ok la.”

“Semoga berbahagia DSV dengan Shuib. Semoga bertemu jodoh..Aminn.”

“Part Dato tolong tutup mulut Talita masa menguap tu sweet sangat.”

Doa yang baik-baik sahaja lah ya..

Video,

 

Sumber BN/RJ,twoekesah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *