Uncategorized

“Sekuat mana pun pasti klah dgn rindu..”- Ramai Yang Terasa Sebak Lihat Vide0 Terbaru Puteri Sarah Dgn Syamsul Yusof

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Puterisarahliyanaa yang merupakan akaun fans kepada Puteri Sarah Liyan berkongsi satu video di mana ketika itu hubungan Puteri Sarah bersama dengan suaminya, Syamsul Yusof masih lagi baik.

Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin atau lebih dikenali sebagai Puteri Sarah ialah merupakan seorang pelakon dan peragawati wanita Malaysia.

Dia dan Syamsul Yusof telah melangsungkan perkahwinan pada tahun 2014 dan hasil perkongsian hidup bersama mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu seorang lelaki, Syaikul Islam dan seorang perempuan, Sumaiyyah.

“Sekuat mana pun wanita pasti kalah dengan rindu”, – Kata-kata menerusi video tersebut.

Perkongsian video tersebut turut merasa sebak apabila melihat kebahagiaan Puteri Sarah yang dahulu, namun kini di uji dengan pelbagai kontroversi mengenai hubungan suaminya, Syamsul Yusuf.

Rata-rata daripada netizen juga meninggalkan kata-kata yang posotif buat tuan empunya badan agar terus kuat dan tabah menghadapi ujian. Malah mereka juga mendoakan agar jodoh antara dia dan Syamsul Yusof berpanjangan.

Klik video dibawah

Video

Pelbagai komen diberikan seperti:

@null:Allah yg pegang ht kt so berbalik dulu kpd dia,tenangkn diri & slalu ingt moment² baik dgn psgn InshaaAllah yg jauh blh dkat,yg gelisah blh tenang.

@null:jawapan ada pada sol..dia nk pertahankan atau x.aku doa kau jaga lah dgn baik kedua2 nya sol.

@null:Percayalah sul, yg pertama yg kau sia2kn nih.. Yg akn kau rindu smpi hujung nyawa kau Allahuakbar pulihkan segala seperti sediakala Aamiin. @null:memory tetap tersimpan didalam hti Smpai ble² tetap terus kuat hadapi sglenya.

@null:sebak tgk.. smoga Allah lorongkan jalan yg terbaik utk sarah dan samsul. @null:ALLAH ciannye..sy da rase b4 awk..rindu yg amat sgt..memang kite susah nk buang seme kenangan.

@Siti halipah Kadir:Allah sebaik baik perancang… semoga dipermudahkan segala urusan sarah dan suami.

@Jainah RosJai:dalam kehidupan ini kita tak sedar melepaskan yg terbaik dalam mencari kebahagiaan mata celik tapi buta..ada hati tapi tak mencintai

Ditanya Samada Masih Isteri Syamsul Yusof Atau Tidak. Sekali Ini Respond Balas Puteri Sarah

 

BARU sahaja Puteri Sarah Liyana memberitahu dirinya kini tenang daripada sebarang gangguan ‘anasir’ jahat, tiba-tiba baru-baru ini dia terima pula komen yang teruk.

“Apa status awak? Masih isteri atau jangan jadi gantung tak bertali.

“Saya sampaikan pesanan kenalan yang meminati awak sebagai artis idolanya tetapi betul juga katanya, status awak apa?” soal individu itu.

Balas Sarah: ”Status saya nak saman orang.”

Identitinya tidak dapat dikenal pasti malah foto profilnya juga tak menggunakan wajah sebenarnya.

Seram juga apa yang dibalas Sarah. Iyalah, siapa saja yang tidak geram apabila menerima komen sebegitu.

Disebabkan komen mengundang tersebut, ramai mengecam individu berkenaan malah terdapat andaian bahawa akaun tersebut dikendalikan oleh wanita yang didakwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangga Sarah.

Sampai bila agaknya mereka nak ganggu hidup orang lain. Tiada kerja nak buat atau memang hobi suka kacau hidup orang?

Sabarlah Sarah, hidup ini memang kejam dan harap banyak lagi kebenaran terbongkar.

Sumber https://info.rentasasia.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *