Uncategorized

Anak Perempuan Najib Rakam Senyap-senyap Rosmah Berdoa Waktu Subuh Sampai Beribu Netizen Datang Komen Benda Yang Rata-rata Sama

Anak perempuan bekas perdana menteri, Nooryana Najwa membuat catatan di media sosial, cuba merakam kepiluan yang perlu dilalui ibunya Rosmah Mansor atas pemenjaraan Najib Razak.

“Daddy tidak ada di sisi kami, tidak di rumah lagi kini.

“Saya cuba menemani Mummy sebanyak mungkin, mengubati rindunya dengan kekosongan di rumah…adakalanya waktu tidur juga supaya katil di sebelah Mummy tidak rasa kosong sangat.

“Sempat mengambil gambar ini waktu Subuh tadi.

“Mummy seorang isteri yang sangat merindui suara, gelak tawa, keceriaan, suaminya di sisi,” katanya pada hantaran di Instagram.

Dia berkongsi gambar ibunya memakai telekung.

“Seorang ibu yang kini memikul tanggungjawab ketua rumah kami buat sementara waktu, dan pada masa sama juga memperjuangkan keadilan buat dirinya.

“Seorang nenda yang sentiasa cuba memikirkan bagaimana menjawab soalan cucunya apabila ditanya “di mana atuk?”

“Seorang yang memahami perjuangan dan laungan Bossku, sentiasa berada di sisinya sepanjang masa ini, waktu suka dan dukanya,” kata Nooryana lagi.

“Seorang nenda yang sentiasa cuba memikirkan bagai mana menjawab soalan cucu.nya apabila ditanya ‘di mana atuk?’” ujarnya.

Nooryana Najwa yang menggunakan nama akaun @yananajib mengakui ibu.nya adalah wanita yang sentiasa di sisi Najib sepanjang perjalanan dan jatuh bangun beliau.

“Seorang yang memahami perjuangan dan laungan B0ssku, sentiasa berada di sisinya sepanjang masa ini, waktu suka dan dukanya.

“Sebagaimana saudara saudari semua, mummy juga percaya bahawa DSN ber.hak mendapat keadilan dan mahukan keadilan penuh dan menyeluruh untuknya.

“Kita akan terus berusaha dan berdoa untuk kesihatan dan kebebasan DSN agar dapat ketenangan dan kedamaian di masa DSN sudah bervmur kini,” luahnya.

Antara K0men Netizen

 

Baru-baru ini, Nizar – anak lelaki Najib dari perkahwinan pertamanya – melihat nasib yang menimpa bapanya sama seperti pejuang kebebasan Nelson Mandela yang melalui pemenjaraan selama 27 tahun demi berjuang melawan perkauman Aparteid, penyiksaan dan pembunuhan.

Najib baru saja menjalani hukuman penjara selama 12 tahun bermula 23 Ogos lalu.

Ini berikutan keputusan Mahkamah Persekutuan mengekalkan sabitan dan hukuman penjara 12 tahun serta denda RM210 juta ke atas Najib kerana menyeleweng dana SRC International Sdn Bhd berjumlah RM42 juta.

kredit:mkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.