Uncategorized

Ibu Hampir TerkuIai Reb4h, Bayi 3 BuIan ‘Prgi’ Hari Pertama Dijaga Pengasuh

Gara-gara berdepan kek4ngan waktu dalam membes4rkan anak, tak din4fikan khidmat peng4suh persendirian menjadi antara pilihan ibu bapa bekerjaya zaman sekarang.

Namun sayangnya, trend ini dicem4ri pula dengan pelbagai berita meIibatkan pemrgian bayi ketika dalam jagaan 0rang lain.

Dipinjamkan untuk kami hanya 3 bulan…Aisyah ‘prgi’ pada hari pertama dalam jagaan peng4suh

 

Awal N0vember lalu, seluruh ahli keIuarga Fizah Mohd berse.dih apabila dapat berita bayinya yang baru berusia 3 buIan telah puIang ke rahmatullah. Meskipun keadaannya sihat dihantar, namun mereka sangat terkiIan apabila Afia Aisyah ditemui tidak sed4rkan diri pada hari pertama dijaga peng4suh.

 

Badan hampir terkuIai reb4h masa tunggu post m0rtem…nak men4ngis tapi dah kehabisan air mata

Seolah-oIah tidak dapat terima apa yang berIaku, aIangkah luluh keadaan Fizah ketika itu. Bukan setakat men4ngis hingga tidak berair mata, maIah tubuhnya juga hampir reb4h sepanjang menanti p4kar f0rensik melakukan sia.satan post m0rtem ke atas puteri b0ngsunya.

VIDEO KLIK DISINI

Dikjutkan kamu tidak sedar….saat itu terpksa berlak0n kuat, tapi hanya Allah tahu perasaan mama

Mengimb4u detik-detik terakhir bersama, senyuman Aisyah pada hari tersebut disifatkan sangat manis dan berseri. Meskipun Fizah terpksa berlak0n kuat di hadapan semua orang ketika itu, namun segala perasaan se.dihnya tidak dapat dit4han lagi sebaik tiba di pusat perubatan. Meskipun kini sudah reda akan pemrgiannya, namun dia akui perasaan rindu tetap datang menerp4 saban hari.

VIDEO KLIK DISINI

 

 

VIDEO KLIK DISINI

Kredit : TikTok alia2384 & FB Fizah Mohd / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *