Hiburan

Gara² Bergambar Rapat Dengan MK, Puteri Sarah Dilabel Penyondol, Sekali Dia Bagi Respon Buat Ramai Terkejut!

Semalam, berlangsungnya konsert penyanyi terkenal dari Indonesia, Cakra Khan yang turut dihadiri peminat serta selebriti tanah air.

Turut tidak ketinggalan, pelakon Puteri Sarah juga turut menghadiri konsert berkenaan bersama ibu serta pembantu peribadinya.

Apa yang menjadi perhatian, Puteri Sarah dilhat memuat naik gambarnya bersama penyanyi, MK K-Clique. Diruangan komen, ada yang berseloroh mengatakan mereka ‘approve’ melihat Puteri Sarah dan MK.

Tidak kurang juga, ada yang menegur supaya Puteri Sarah menjaga batas apatah lagi statusnya yang masih lagi isteri orang. Malah, ada yang mengecam pelakon itu kerana mengambil gambar dengan lelaki lain.

Ada juga netizen mendakwa disebabkan itu suaminya mencari wanita lain. Turut menjadi perhatian komen seorang netizen dipercayai akaun palsu melabel Puteri Sarah seorang penyondol.

Tidak hanya berdiam diri, Puteri Sarah dilihat membalas komen fitnah tersebut mengatakan ibunya, pembantu peribadi dan pengurusnya turut ada bersamanya.

“Kalau nak menyondol, dia tak tunjuk depan orang ramai kat konsert. Untuk pengetahuan, ibu saya ada di sebelah, pembantu peribadi saya, pengurus semua juga berada di sebelah. Sila cuba lagi,” jawabnya.

Susulan kritikan dilemparkan, ada netizen mempertahankan aktres itu dengan mengatakan ramai artis wanita di luar sana masih berstatus isteri kongsi gambar bersama lelaki namun tidak pula ditegur.

Antara komen kec4man lain,

Hakikatnya…die masih isteri sol..belum jatuh talak…

Manusia mana yg sempurna…klu bole nk bersaing dgn SOL,klu istri solehah dia sanggup berdiam diri,makin diam SOL makin syg xcaya lihatla nnti…

Awak kata kat orang tapi awak sendiri hurrmm..jaga batass tu PS rapat sangat bergambar nyaa.

Sumber rK.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button