Viral

Brsalin 12tgh mlm, nurse yg jaga aku muka ketat je. Semua xnk sbilik dgn aku. Selesai rawatn dgn ustz, pelikk jump nurse tue dia kata tak kenal pun aku

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum…sorry kalau karangan aku ni ada yang tak faham…n pjg berjela..hehehe.. Ni pengalaman aku bersalin anak no.2, 7 tahun lepas n boleh…

Viral

Ketika suami k0ma akibat kemaIangan, saya pula curang dengan bekas kekasih, tiba2 pregnant tapi ex ckp bkn anak dia sebab ini

Gambar Sekadar Hiasan Saya sudah berkahwin selama sudah 10 tahun dan masih belum dikurniakan cahaya mata. Kemungkinan suami yang manduI sebab saya pernah mengandung anak bersama bekas kekasih yang dulu. Dugaan datang apabila suami kemaIangan hingga k0ma, saat itu bekas kekasih datang untuk beri sokongan. Akhirnya kami hanyut dan terIanjur. Selepas 2 bulan k0ma, suami…

Viral

Tak Pernah Gadvh, Masam Muka Sepanjang 15 Tahun, Bila Suami Menlnggal Ini Yang Berlakv..Sedlh Betul!

Seorang ejen syarikat insuran kongsi masalah yang dihadapi oleh seorang wanita yang baru kehilangan suaminya. Situasi sukar berlaku apabila keluarga arwah suami menuntut segala harta yang dimiliki oleh arwah semasa hidupnya termasuklah hibah yang dibuat oleh suaminya. Perkara ini membuatkan keadaan isteri tertekan dan menemui jalan buntu akan permasalahan ini. Sedihnya, dah lah baru kehilangan…

Viral

[Video] Kau Kata Nak Telefon JAIS Kalau Aku Tak Bagi Kau Masuk, Aku Persilakan Kau TeIefon PoIis Sekali – Fara

Episod pergolakan rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘panas’ apabila isterinya dipercayai mendedahkan Shuk kembali bermain kayu tiga. Menerusi beberapa posting dimuat naik di Intagramnya, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah. Dia mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yakni Fara Salleh. “Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami.…

Viral

Sekali lagi Cvrang Dan Kali Ini Isteri Shuk Dtg Serbu Rumah Wanita Itu Dan Ini Yang Dia Nampak

  Nampaknya kemelut rumah tangga penyampai radio Hot fm, Shuk Sahar atau nama sebenarnya Mohammad Shukri bin Mohamed Sahar, 34 seakan kembali bergelora.   Sejak pagi tadi isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Seraa telah memuat naik beberapa luahan hati berkenaan suaminya yang didakwa mempunyai hubungan lain dengan wanita sebelum ini yang dikenali sebagai Farah. Isteri…

Viral

Majlis khwin lagi 5 hari, tapi bakal isteri dh mgandung anak lelaki lain. Aku tpksa kahwin demi maruah tapi bersyarat

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum admin. Mohon hidekan profil saya. Saya sekarang dalam dilema. Majlis kahwin saya lagi 5 hari lagi tapi Permasalahan saya di sini berkaitan tunang saya. Dia dah mengandung 1 bulan. Tapi sebelum tu saya nak maklumkan yang saya tak pernah sentuh dia.Tunang saya baru2 ni beritahu yang dia dah terlanjur dengan ex…

Viral

‘S4kit Czer Lahlrkan Adik Belum HIang, Pergilah Main Di Taman Syurga Anakku’

Merasai saat kehiIangan seseorang yang kita sayang adalah m0men yang sangat ped!h apatah lagi, insan tersebut pernah menumpang dalam rah!m kita selama sembilan bulan. Di Facebook, Nurul Atikah berkongsi kisah mengenai pemergi@n anaknya disebabkan masalah saluran pernafasan terlalu sempit. Muhammad Yusuf Mikael bin Abdul Gani. Mumy halalkan susu mumy sayang. Mumy redha anakku. Adik tinggal mumy atas…

Viral

Aku ank yatim. Selesai PMR terus cari kerja. Dpt asrama penuh nk minta duitt dgn mak, aku tak smpai hati.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku Lily (bukan nama sebenar). Aku sebenarnya triggered lepas baca confession yang dia kata keluarga dia t0xic sebab tak bagi dia duit. Lagi satu yang merungut asyik dapat barang seconhand dari adik beradik dia. Adoi dik. Umur 20an dah kot, dah besar panjang. Kenapa harap duit mak bapak lagi? Bayangkan kalau…

Uncategorized

Tular kisah Ketua Polis PJ Tlg Ibu kant0i mencuri. Sekali wartawan bagitahu sikap sebenar Asisten Komisioner Nik Ezanee

Terdesak hingga sanggup mencuri makanan dan plaster untuk kebah demam bagi mengubati dem4m anaknya. Itu kesusahan hidup seorang wanita hingga sanggup mencuri di pasar raya di Petaling Jaya, semalam. Bagaimanapun, sebaik menerima laporan polis dibuat pasar raya berkenaan, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal tampil membantu wanita itu termasuk tidak…

Viral

[Video]Tak Percaya Berlaku Di MaIaysia, Budak Mer4yu Minta Kotak Ini Buat Ntizen $ebak

Pertama kali melihat video ini, kami rasa macam tak percaya yang situasi sebegini benar-benar berlaku di negara kita. Video pendek berdurasi 2 minit lebih ini pada mulanya kelihatan biasa saja. Pada mulanya perakam merakam aktiviti pemberian makanan kepada geIandangan. Mereka bergilir-gilir datang mengambil makanan yang diberikan. Namun tak lama kemudian, ada seorang kanak-kanak ini mula…