“Baby Dah Gosok Baju Suami,?” – Terkejut Nelydia Diusik Kakak Kesayangan

Berkongsi sekeping klip menunjukkan pasangan pengantin baru, Nelydia Senrose dan suami, Hafez, Uqasha dilihat menyakat adiknya yang kelihatan malu-malu.

Video yang dimuat naik di Insta Stories itu memaparkan Nelydia dan Hafez sedang berada di sebuah bilik sedang bersiap.

“Kehidupan rumah tangga suami isteri. Tak payah nak sorok-sorok lagi.

“Baby dah gosok baju suami?” gurau Uqasha sambil ketawa

Video:

 

Nelydia dan Mohd Hafez Halimi Abdul Hamid, diiijabkabul pada 6 April 2019 dan dinikahkan bapa Nelydia, Nik Sen Mat Rifin dan disaksikan Imam Masjid Jamek Kampung Baru, Azizi Abd Hamid dalam satu majlis tertutup diadakan di sebuah hotel di ibu negara.

 

Ramai yang menunggu video atau gambar selepas majlis dimuat turun. Orang kita nie kan sangat prihatin dengan isu isu artis nie. Senang cakap suka jaga tepi kain oranglah.

Satu entri daripada community senrose telah dimuat naik menjadi usikan kepada pasangan pengantin.

Ayat usikan pertama daripada keluarga, adik beradik, mak mak sedara kepada pasangan pengantin ialah dah dah… walaupun pendek tetap membuatkan muka pengantin jadi merah menahan malu.

Memang menjadi lumrah kepada pasangan pengantin kena sakat dan kenalah tahan ye. Walaupun tak bermekap tetap kelihatan  merah di muka menahan malu. Ikutkan seboleh bolehnya mengelak untuk tidak menjawab soalan berkenaan.

Ada yang bertanya apa yang dah tue? Ada ke dalam nie yang boleh menjawab bagi pihak pasangan pengantin. Tetapi ada yang komen muka penat je tue. So kalau muka penat kira dah ke? Hihihi

Dilihat suami Nelly menarik tangannya, macam tak bagi jawap je kan kan. Dapat juga kita lihat sampai senget Nelly berdiri , senget pasal kena tarik ke pasal penat sangat ye.

Muka pun nampak letih je… mane tak letih baru habis majlis kot. Hihihi

Dalam video tue ada juga nampak nelly macam mengangguk. Klu betul mengangguk kira dah lah tue kan.

Ada netizen cakap next time tgk rambut basah tak baru tanya dah? Dah? So rambut Nelly basah ke tak?

Ada minta pengantin supaya lari… kenapa nak lari? Tak nak bagi jawap ke? Yang bestnya ada yang cakap berapa kali entah dia ulang tengok video nie. Peeerrrgghhh berkali kali tengok ye.

Ada juga yang teringat 9 tahun lepas kenapa 9 tahun lepas masa tue baru lepas kahwin ke? Siap tersengih sengih lagi. Hihihi Tambah pulak yang tersenyum.

Video

Sepatah perkataan je pun ditanya dalam video ini tetapi tetap boleh menceriakan suasana. DAH DAH DAH..hahaha

Sumber artikel: lubokviral tq

Via:MH/ kecohbetul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *