“Buat hal la, kalau bini aku tahu macam mana? Amar Bahrin Kantoi Nota Cinta?? Siapa Yang Kirim Tu…

Pelakon Amar Baharin berkongsi sepotong video dia mendapat kiriman sekeping nota bertulis ‘i love you’ yang diselitkan di cermin keretanya malam tadi.

Berseloroh seakan-akan tidak mengenali penghantarnya, Amar mengusik ‘individu’ terbabit dengan statusnya yang bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi.

“Semalam balik shooting dapat satu nota, selit kat wipers.

“Buat hal la, kalau bini aku tahu macam mana? Dia tak tahu ke aku ni anak seorang, dah nak masuk dua dah,” tulisnya pada kapsyen video terbabit.

Bagaimanapun, nota tersebut bertulis nama pangkal pengirimnya yang bermula dengan huruf AR, sekali gus merujuk kepada isteri Amar sendiri, Amyra Rosli.

Menyifatkan tindakan itu biarpun ringkas namun romantik, kata peminat pasangan itu, perasaan cinta dan kejutan seperti itu harus disuburkan dalam hubungan antara suami isteri tidak mengira masa.

Namun, apa yang lucu apabila ada antara netizen yang betul-betul percaya bahawa ada individu tertentu yang cuba memporak-perandakan rumah tangga Amar dan Amyra.

Amar dan Amyra mendirikan rumah tangga pada November 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Aqeef Anaqi yang kini berusia dua tahun.

Amyra pula kini sedang hamil anak keduanya dan dijangka bersalin pada awal tahun hadapan.

Sumber: ig ammar bahrin via gempak

Leave a Reply