ISU SEMASA Keluarga Viral

Suami kena sifIis tapi saya percaya dia kata kena zip seluar, bila bersama ini yang terjadi pada saya

# GAMBAR SEKADAR HIASAN. Saya pernah bercerai dengan suami kerana dia selalu pukuI saya. Tapi kami rujuk balik dalam edah sebab anak demam panas. Anak meracau asyik panggil daddy, padahal suami langsung tak pernah jenguk kami lepas keluar rumah. Ibu mertua dan suami p4ksa saya minum air yang mereka bawa dari berubat. Mungkin sebab itu…

ISU SEMASA Keluarga Viral

Lelaki Lepaskan Isteri Saat Isteri Sedang Hamil 7 Bulan. Sampai Satu Masa Pasangan Ini Rujuk Semula Tapi Lepas Dah Kembali Benda Lain Pula Yang Jadi Sampai Polis Datang Ke Rumah

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat pembaca. Kisah ini pernah tular di laman Twitter. Kisah seorang wanita yang ditalakkan suami ketika hamil 7 bulan. Kesilapannya kerana tidak rujuk semasa kemahilan,sebaliknya mereka rujuk pada hari kedua selepas anak mereka dilahirkan. Nama dan watak kisah di bawah telah ditukarkan dan bukanlah nama sebenar seperti mana…

ISU SEMASA Keluarga Viral

Dapat Bakal Isteri Yang Keluarganya Warak. Lepas Jumpa Keluarga Perempuan Baru Dapat Tahu Pihak Sana Minta Hantaran Sampai 30k. Lebih Mengejutkan Sekali Lepas Kahwin Isteri Mula Tunjuk Perangai Sebenar

Foto di atas sekadar hiasan. Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Aku di sini hendak berterima kasih kepada admin jika cerita aku ini disiarkan untuk dijadikan sebagai pengajaran. Harap semua sihat dalam waktu pkp atau pkpb ni. Secara terus terang,aku adalah seorang lelaki yang sudah berusia 33 tahun. Hanya bekerja sebagai jurutera di sebuah…

ISU SEMASA Keluarga

Aku jadi pak sanggup sebab BlNl hamiI bukan dari BENlH aku, Itu pon sebab mak mertua aku bagi sesuatu sampai aku tergamam, Akhirnya ini yang terjadi

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Hi assalamualaikum. Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi. Belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri…

ISU SEMASA Keluarga Viral

Mak Ayah Sanggup Naik Motor Red4h Hujan, R0adbl0ck Dari Perak Ke KL Untuk ‘Ch3ck-Up’ Anak

Dalam kehidupan di dunia ini setiap manusia tidak akan larl daripada melalui ujian hidup termasuklah dari segi masalah kewangan, kesihatan dan sebagainya. Oleh itu sebagai manusia, kita perlu menempvh dvgaan itu dengan redha dan hati yang terbuka. Begitulah juga nasib yang dialami Nur Natasya sekeluarga apabila dia dan suami terpksa menaiki motosikal dari Ipoh, Perak dengan…

ISU SEMASA Keluarga

Arwh Mak Kena Sih!r Pemisah.Selepas Mak Mennggal, Baru Paham Kata2 Terakhir Mak. Semuanya terbongkar…

Aku bagi pengenalan diri dululah ye. Aku MJ (Mak Janda) beranak enam. Ibu tunggal lah kiranya. Bercerai hidup. Bukan bercerai maati. Hidup aku penuh dengan liku-liku ranjau onak duri selumbar segala macam lah. Aku berkahwin dengan bekas suami, membela biawak hidup wei. Mesti korang cakap. dah tahu pemalas, yang beranak ramai dah kenapa? Aku tahu..…

ISU SEMASA Keluarga

Wanita Ini Mulanya Tidak Diterima Menjadi Isteri Kepada Seorang Doktor.. Tak Sangka Bila Sudah Berkahwin Seluruh Keluarga

Gambar Sekadar hiasan Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Assalamualaikum semua. Sudah lama saya mengikuti posting di page ini. Semua kisah2 nya menarik, ada juga yang menginsafkan saya. Dahulu jarang saya bermain facebook. Sejak bersara Oktober 2017, hari2 saya baca status kawan-kawan di sini. Baru-baru…