Uncategorized

“Mak Beritahu Sajat Mar4h”-Rupanya Ini Yg Sajat Cakap Sampai Buat Adik Dia Beng4ng

ADIK perempuan usahawan kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman atau Nur Sajat mengakui cukup terkesan dengan sikap abangnya yang kini sudah melarikan diri ke Australia. Meluahkan menerusi satu pertemuan eksklusif dengan mStar, Nur Mustika berkata emosinya tertekan sejak Sajat menjadi buruan polis. Lebih menambah luka di hati apabila tindakan cuba menjaga nama baik abang dan keluarga…

Uncategorized

“Mreka blh nilai sendiri yng jumpe dpn2..” Neelofa Jawap Soalan Netizen – saya bercuti di langkawi..

Selebriti popular, Neelofa masih lagi mengunci mulut mengenai desas-desus yang mend4kwa dirinya kini sedang h4mil anak pertama. Bagaimanapun, Neelofa,32, memaklumkan para peminat boleh menilai sendiri segala perubahan yang berlaku keatas dirinya lebih-lebih sekiranya ada yang terserempak dengannya secara bersemuka. “Sebenarnya saya sendiri masih tak tahu bagaimana untuk menyusun kata-kata bagi perkara ini terlihat elok. “Umum…

Uncategorized

Bayi lnstafemes yg Baru Lahir Dib4kar Hidup², Dipercayai Hasil Hubungan Lvar Nikah

Seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan dipercayai telah dib4kar di Desa pada hari Rabu lalu. Siasatan yang dilakukan oleh pihak p0lis menunjukkan bahawa bayi yang baru sehari dilahirkan itu telah dib4kar hidup-hidup. Mereka juga mengesyaki bahawa bayi itu adalah hasil daripada hubungan haram. Dan pelaku yang merupakan seorang instafemes sengaja membuang serta memb4kar bayi itu…

Uncategorized

’Apapun Sy Reda..’ Ank Ada Mng4du Tkanan Krja Sblm Ditmui MninggaI Tertmb4k Di Ieher.

NILAI – “Apa pun saya re.da, walaupun dia anak sulung saya.” Itulah Iuahan bapa kepada seorang angg.ota poIis, Khairul Azzad Kamarulzaman yang ditemui matl dengan k.esan tmbakan di Ieher dalam sebuah kereta Proton Preve di lot meletak kenderaan di Pekan Muar, semalam. Menurut bapanya, Kamarudzaman Kusan, 50-an, dia menyif.atkan anaknya seorang mesra dengan keluarga dan…

Uncategorized

‘K0nvoi Ke Cameron HighIands Berakhir Trgedi..’ Adik MninggaI Mt0sikal BergeseI Sama Sndiri.

SEBERANG PERAI – Keterujaan sekumpulan pemuda berkonvoi ke Cameron Highlands bertukar tragedi apabila motosikal ditunggangi mereka bergesel sesama sendiri. Ia sehingga salah seorang terbvnuh dalam kejadian di Kilometer 157.4 Lebuh Raya Utara-Selatan arah selatan dekat Nibong Tebal di sini hari ini. Dalam kejadian kira-kira pukul 9 pagi itu, seorang pelajar kolej, Muhammad Zikrikhan Rizadhan, 18,…

Uncategorized

Penemuan Men4kutkan ‘Jari Kaki M4yat’ Di Celah-celah Pokok, Warnanya Kebiruan Seakan Z0mbie Sekali Rupanya..

Netizen di media sos!al dikejvtkan dengan penemuan benda menggeruunkan seakan ‘jari kaki m4yat’ yang berwarna kebiruan seakan-akan z0mbie yang ditemui di celah-celah pokok. Sesiapa yang melihat ‘jari kaki m4yat’ ini pasti akan meremang dan tak0t kerana ianya memang sangat menyer4mkan. Tapi timbul tanda-tanda ialah adakah benda yang kelihatan menyeramkan itu betul-betul jari kaki m4yat? Foto-foto…

Uncategorized

Mak seorang OKU. Satu hr mak hilang, org kg jmpa mak dlm kebun tanpa baju. Sjak dr tu mak berubah jd pndiam.

*gambar sekadar hiasan Assalamualaikum. Ya, betul tajuk korang baca tu. Aku anak hasil dari perbuatan terkutuk, r0g0l. Aku minta maaf kalau perkongsian aku ni sensetif bagi setengah pihak. Sepanjang aku membesar, aku sentiasa aware, tragedi ni boleh jadi kepada sesiapa. Aku dah minta izin Ibu aku untuk share kisah hidup aku dengan syarat semua nama…

Uncategorized

[VIDEO] BersaIah edar d4d4h, ibu tunggaI 9 anak mer4ung dijatuhkan huk0man M4Tl

Setiap yang mel4kukan jen4yah pasti akan ada hukpman yang menanti. Walaupun kadang kala ia dilihat seperti satu tind4kan kej4m, namun bila mengingatkan kembali jen4yah yang dilakukan, sememangnya huk0man tersebut wajar. Mer@ung luah mahkamah. Namun, hati siapa yang tidak tersentuh melihat seorang ibu tunggal yang menyara sembilan orang anak mer4ung selepas dijat0hkan huk0man m4ti oleh mahk4mah…