“Dia terlalu jelik, saya tak suka”- Lucinta hina fizikal Upiak Isil Depan Aliff Syukri Dan Ini Respond Upiak

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, pengguna Instagram seakan ‘lemas’ dengan drama pengasas kosmetik terkenal, Datuk Aliff Syukri berkaitan lagu baru yang bakal dikeluarkan tidak lama lagi.

Bermula dengan pemilihan rakan duet dari negara Seberang yang agak kontroversi iaitu Lucinta Luna, ia dilanjutkan lagi dengan video gelek bersama Nursajat sehingga mengundang rasa marah dan meluat ibu serta isterinya yang kini berada di Tanah Suci.

Namun, terdapat satu video yang tular mengenai perbualan antara Lucinta dan Aliff yang terdengar seolah-olah Lucinta menghina fizikal Upiak yang tidak begitu menawan.

Tidak berapa lama selepas itu, Aliff Syukri sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila meminta netizen memilih siapa yang harus bernyanyi dengannya sama ada Lucinta Luna ataupun Upiak Isil yang popular dengan lagu Tak Tung Tuang.

Tidak mahu sekadar duduk diam apabila dihina, Upiak telah menjawab hinaan Lucinta dengan memerli selebriti itu yang seolah-olah tidak punya adab ketika bercakap.

Walaupun sesetengah netizen sedar ia mungkin sekadar marketing untuk lagu terbaru Aliff Syukri, namun mereka seakan menyampah dengan kata-kata Lucinta yang menghina Upiak secara terang-terangan.

Kata Balas Upiak

Upiak: WANITA ini sepertinya jijik melihat saya Dia bilang org ga kenal saya di thailand,ga kenal upiak di malaysia. Saya ke thailan ngisi acra besar wkt itu di salah satu stasiun tv program @kikduu brsama @djchowchow Di malaysia ngisi acra gegar vaganza dan di anugrah meletop era wkt itu,tau kan gegar vaganza dan anugrah meletop era itu acaranya sebesar apa,?! Saya keluar negeri Bukan pergi jual diri atau operasi Saya ga ada ganggu siapapun dlm meniti karir, anehnya knapa dia mnghina saya?! Etika bicaranya tidak mencerminkan WANITA yg baik. Sebetulnya Saya malas melawan krn ini sudah keterlaluan,ya iyalah saya jelek saya ga prnh operasi ini itu.

Menerusi komen di Instagram Upiak, rata-rata netizen telah meninggalkan kata-kata semangat kepada penyanyi itu dan mengakui bahawa bakat yang ada pada dirinya lebih besar berbanding fizikalnya yang dikatakan kurang cantik oleh Lucinta.

Menerusi komen di Instagram Upiak, rata-rata netizen telah meninggalkan kata-kata semangat kepada penyanyi itu dan mengakui bahawa bakat yang ada pada dirinya lebih besar berbanding fizikalnya yang dikatakan kurang cantik oleh Lucinta.

Semoga nama Upiak semakin bersinar.

Sumber : Upiak Isil

Kredit: Sinar VIral Network&nalurikini

Leave a Reply