Terkena Kudis??Akhirnya Aliff Aziz Sendiri Jawab Isu Kesan Merah Di Kepalanya..

KUALA LUMPUR: Kehadiran Aliff Aziz, ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur bagi kes percer4iannya, hari ini, menjadi perhatian netizen apabila penyanyi dan pelakon itu tampil dengan imej botak bersama kesan luk4 di kepala.

Tampil berkemeja dan berseluar hitam, rakaman video artis sensasi terbabit berpelvkan dengan bekas mentuanya selepas prosiding lafaz cer4i tular di media sosial.

Dalam video berkenaan berserta fotonya di sekitar mahkamah terbabit, jelas kelihatan kesan kemerahan-merahan pada kepala penyanyi berusia 28 tahun itu.

Rata-rata netizen mempersoalkan mengenai kesan seperti pukvlan pada kepalanya, namun tiada kenyataan rasmi berhubung perkara berkenaan daripada selebriti kelahiran Singapura itu.

Ketika masing-masing mengutarakan pendapat sendiri, ada sumber memaklumkan, Aliff sebenarnya sedang menjalani rawatan rambut.

Aliff, 28, ketika dihubungi berkata dia sedang menjalani proses menanam rambut.

 

“Ini bukan s4kit atau seumpamanya, tapi saya menjalani proses tanam rambut.

“Memandangkan sebelum ini saya ada masalah rambut, jadi saya baru saja buat. Jangan risau saya tak ada apa-apa. Semuanya okay,” katanya kepada Harian Metro.

Justeru, ada yang mempersoalkan, saat dirinya berdepan kontroversi cur4ng, lelaki itu masih sempat meluangkan masa untuk memperbaiki imej atau penampilan diri.

Sementara itu, pelakon drama Halalkan Hati Yang Ku Curi itu sah bercer4i dengan bekas isteri, Bella Astillah atau nama penuhnya Dayang Ara Nabella Awang Astillah, 25, petang tadi.

Terdahulu, selain dikaitkan dengan pelakon baharu, Oktovia Manrose, dan seorang gadis s33ksi bertindik, Aliff juga terpalit kontr0versi pada Julai 2017 bersama adik Anzalna Nasir, Afifah.

Bagaimanapun, Bella memaafkan perbuatan bekas suaminya itu hingga tercetus kejadian terbaru, sekitar Februari lalu.

Aliff dan Bella mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang putera, Ayden, yang kini berusia dua tahun.

 

Komen netizen

dia operate kepala dia kuakan otak. sekarang otak dia dah takde, kepala dia dah kosong. segala kata cacian yang telah engkau berikan, membuat ku rasa kosong, kosong.setiap detik diperhatikan kau cari cara putar belitkan, kau jadikan diriku kosong, kosong !

Sedangkan bella ok je maafkan si aliff . Netizen yg gelabah sakan . Baik korng tengok pasangan korang masing2 .. ntah2 psngan korng tgh jmpa skandel skng

 

Baru lepas kena bedah tgk ada otak ka dak. Bila dh hbis bedah baru didapati yg trtuduh ada otak dan boleh melafazkn cerai

 

Knpe kepala Aliff tu, tukang rambut tercukur rambut dia sampai berd4rah ke ape tu
Agknya tukng rambut tu pon naik geram dgn dia ni

Sayu ak tgk anak dia bila duk atas dukung..kurang da lps ni kasih sayang anak dia dr ayah kandung dia. Moga2 ramadhan kali ni membuat alif sedar akan kesilapan dan kembali kpd bella. Di bulan mulia, mari kita sama2 doakan agar mereka kekal bahagia hingga ke jannah. Amin..

 

Tak tengok dia. Tengok anak yg tak tahu apa2. Masih dambakan kasih seorang ayah, anak yg melihat ayah sebagai pelindung & hero. Kepala pun didada ayahnya,sedihnya..

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Berita Harian via soyalemon

Leave a Reply