Hiburan

Jadi Perempuan Tu Sopan La Sikit’ – Tunjuk Isyarat Lucah, Anak Azhar Sulaiman ‘Ditegur’ Netizen

Anak kembar kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona dan Andika Iris Pahamin sebelum ini telah mendapat perhatian netizen selepas memperoleh keputusan cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Terbaru, nama anak gadis Azhar Sulaiman sekali lagi menjadi bualan hangat pengguna media sosial selepas tercetusnya satu isu mengenai Leona sehingga namanya trending di Twitter. Leona turut ditegur netizen selepas memuatnaik satu foto yang dianggap kurang sopan.

Seorang pengguna Twitter telah memuatnaik satu tweet mengenai anak pelakon, Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona. Dalam perkongsian itu, wanita terbabit mendakwa Leona sering membuat TikTok pada setiap masa walau di mana dia berada termasuklah di dalam kelas. Individu ini turut mempersoalkan tindakan Leona selain mengharapkan dia menjadi ‘normal’ seperti orang lain.

Perkongsian itu walau bagaimanapun telah mencetuskan provokasi dalam kalangan peminat termasuklah Leona sendiri. Pelbagai respon turut ditinggalkan oleh netizen yang rata-ratanya mengecam dan menganggap individu itu sebenarnya cemburu dengan kehidupan Leona. Bukan itu sahaja, ada yang turut tampil ‘back-up’ anak pelakon terkenal itu.

Respon netizen

Sementara itu, Leona dilihat memuat naik satu foto menunjukkan isyarat tangan lucah menyebabkan dia menerima kecaman daripada warga Twitter yang lain. Rata-rata mengecam tingkah laku gadis ini yang dianggap kurang beradab dan sangat memalukan.

Jagalah agama sebaiknya’

 

Aku yang perempuan pun segan’

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber :oh bulan dan Twitter

Sementara itu, ini antara artikel menarik untuk anda ikuti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *