Hiburan

Memang Ada Yang Nak Kami Berpecah Belah Hampir Putus Asa Dalam Perkahwinan Datin Alyah Dan Datuk Ramli MS Dalami Ilmu Agama

Mendirikan rumah tangga sejak tahun 2013, namun sering saja terpalit kontroversi mengenai kehidupan rumah tangga yang sering bergoyah telah membuatkan penyanyi Datin Alyah hampir berputus asa dalam mempertahankan mahligai yang dibina.

Ujar Datin Alyah atau nama sebenarnya Noor Hasliah Abu Hassan, 39, dia sememangnya sedar ada pihak tertentu yang tidak senang dengan pekahwinannya bersama Daruk Ramli MS.

Malah, tambahnya lagi, memanf ada yang ‘menunggu’ rumah tangga mereka berpecah belah dan bercerai berai.

Namun, menurut Alyah, dia enggan membiarkan perkara ini daripada terus berlanjutan dan telah mengambil inisiatif bersama suaminya yang juga komposer terkenal itu untuk mula belajar mendalami ilmu agama dan saling memperbaiki diri masing-masing dalam usaha menguatkan lagi hubungan mereka sebagai suami isteri.

“Berubah dua-dua pihak. Dulu pernah satu waktu rasa kita sudah tiada jodoh dah.. macam memaksa diri sendiri. Ini pengalaman saya sendiri sebelum ni, rumah tangga ada up and down. Orang dekat luar pun get ready ja. bukan semua orang suka kita dan perkahwinan kita..”

Dalam pada itu, dia yang ditemui ketika majlis pengenalan duta produk Zafesha Simply di Hotel Dorsett, Putrajaya, sabtu lalu turut mempunyai perancangan untuk bersara daripada dunia seni dalam masa beberapa tahun lagi kerana ingin memberi laluan untuk mendapatkan zuriat.

View this post on Instagram

Salam jumaat Buat apa je tu???

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81) on

Dia turut menjelaskan bahawa mempunyai perancangan untuk mendapatkan cahaya mata melalui proses rawatan kesuburan In-Vitri Fertilisation (IVF) tidak lama lagi.

“Selagi saya beri komitmen sepenuhnya pada karier seni, mungkin saya tak dapat nak berusaha untuk menambah ahli keluarga. Saya memang ada perancangan untuk lakukan rawatan kesuburan IVF.” – Datin Nur Alyah

Sumber : mStar Online,Beautifulnara

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *