Hiburan

Semalam Bekas Suami Kahwin Lain, Harini DS Vida Pula Meng4muk Gara2 Cik B

BEKAS suami Datuk Seri Vida, Fairuz Ahmad Zainuddin, 42, telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya. Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu, Suhaila Adnan, 43, sebagai suri hatinya.

“Kami jumpa dua kali dan terus saya ajak nikah. Alhamdulilah dia terima. Kiranya kami akan bercinta selepas bernikah. Doakan kami kekal sehingga ke jannah,” ujar Fairuz kepada SinarPlus. Ditanya mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Datuk Seri Vida, Fairuz mengatakan mereka tidak lagi berhubungan selepas berpisah.

Fairuz kini menceburi bisnes takaful. Semoga Fairuz dan isterinya yang telah lapan tahun berstatus ibu tunggal dengan tiga anak itu kekal bahagia hingga akhirnya. Sebelum ini, Fairuz pernah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Seri Vida pada Januari 2014, namun berpisah pada 7 April 2017 lalu.

Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami..

Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami.. Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya Fairuz Ahmad Zainuddin. “Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk terlalu rapuh.” Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi tapi kita hanya merancang Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya.

“Setakat ini saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula” katanya. Pada masa sama usahawan selebriti itu mengakui beliau tidak akan cuba menyelamatkan perkahwinan tersebut.“Tidak… s4kit ini biar saya yang tanggung” katanya.

Tinjauan di laman Instagram Vida mendapati kali terakhir dia memuat naik gambar bersama suaminya ialah kira-kira 16 minggu lalu. Bagaimanapun sumber rapat dengan Vida memberitahu pasangan itu dalam proses perpisahan secara rasmi. “Kalau ikut agama tu memang dah berpisah lah” kata sumber.

Marah Kutuk Gaya Cik B, Datuk Vida Lahar Netizen – “Bukan Masalah Harga Atau Duit, Dia Tak Nak Pakai Faham?

Usahawan kosmetik popular Datuk Seri Vida kecewa apabila gaya pemakaian anak sulungnya, Cik B menerima penghinaan dan kecaman netizen.

Vida menerusi posting terbaharu di akaun Instagramnya membalas kembali komen-komen negatif netizen.

Menurut Vida, Cik B atau nama sebenarnya, Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 14, menyukai pakaian atau gaya yang lebih ‘simple’ dan selesa.

“Tak ada kerja lain ke nak kutuk Cik B? Kata Cik B pakai tak sesuailah tak kena dengan gaya, siapa perunding imej lah macam-macam mengutuk.

“Nak suruh Cik B pakai macam mana? Nak suruh Cik B pakai kasut tinggi? Beg dia ni sahaja dah berapa harganya, ini banyak lagi yang aku beli tapi belum sempat nak buka lagi.

“Apa benda beg dalam tu korang nak tengok ke? Bukan masalah harga atau duit tapi masalahnya dia tak akanlah nak pakai kasut tinggi macam ni. Dia suka pakai kasut rock dia tu. Tu belum tengok cincin dia lagi,” ulasnya.

Menerusi video pendek di ruangan IG TV itu lagi, Vida juga menyampaikan rasa syukur dengan penampilan anaknya yang tidak seksi.

“Pah aku nak kato lagu mano? Bagilah masa dia untuk ‘grooming’ diri sendiri. Saya nak buat tapi saya mulakan dengan beli barang-barang sebeginilah.

“Kasut-kasut ni semua boleh sangat kalau dia nak pakai tapi dia tak nak pakai, faham tak? Mujur dia nak jaga kecantikan pun dah cukup baik.

“Ke kamu semua nak suruh dia tunjuk… Allah aku tengok anak orang lain angkat segala… Aku tak sanggup tengok. Biarlah dia nak macam tu korang nak cakap apa, suka hati koranglah,” ujarnya.

Terdahulu, penampilan Cik B menjadi perhatian ramai selepas muncul dalam program Punch Line AC baru-baru ini.

Cik B hadir dengan mengenakan dress kuning dibutangkan senget di tengah dengan inner berwarna putih serta bercelana hitam dan menggayakan beg berjenama mewah Christian Dior yang dipakai di bahagian depan menerima kritikan netizen.

Kredit Instagram: @datoserivida, @cikbhavoc

Sumber : trandingsangat

 

Bekas suami Datuk Seri Vida selamat nikah

 

BEKAS suami Datuk Seri Vida, Fairuz Ahmad Zainuddin, 42, telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya.

Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu, Suhaila Adnan, 43, sebagai suri hatinya.

“Kami jumpa dua kali dan terus saya ajak nikah. Alhamdulilah dia terima. Kiranya kami akan bercinta selepas bernikah.

“Doakan kami kekal sehingga ke jannah,” ujar Fairuz kepada SinarPlus.

Ditanya mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Datuk Seri Vida, Fairuz mengatakan mereka tidak lagi berhubungan selepas bercerai.

Fairuz kini menceburi bisnes takaful.

Semoga Fairuz dan isterinya yang telah lapan tahun berstatus ibu tunggal dengan tiga anak itu kekal bahagia hingga akhirnya.

Sebelum ini, Fairuz pernah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Seri Vida pada Januari 2014, namun bercerai pada 7 April 2017 lalu.

DSV m3nangis staf hadiahkan beg tangan berharga Rm30000

Terharu dengan apa yang diberikan, usahawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) dilihat tidak dapat menahan sebak apabila air matanya mengalir ketika menerima hadiah berupa tas tangan berjenama mewah berharga RM30,000 daripada pengurus pemasarannya, Ahmad Iqbal Zulkefli.

DSV Menangis Staf Hadiahkan Beg Tangan Berharga RM30,000

Dalam video yang dikongsi di laman Instagramnya, pekerjanya yang lebih mesra disapa Iqbal itu memaklumkan Iqbal beliau bertindak menghadiahkan beg tangan tersebut sebagai tanda terima kasih kerana DSV difahamkan telah banyak membantunya selama ini.

View this post on Instagram

Malam semalam, saya ada ternampak @datoserivida memerhati satu gambar beg tangan di telefonnya. Saya tanya beliau, kenapa dah ada beratus beg pun tetap mahukan yang itu?” Limited edition dan sangat unik, jawabnya. Saya tidak tahu pula, rupanya beliau berdoa untuk memiliki beg ini. Tanpa berlengah, semalam saya terus ke butik Dior Pavilion. Terus saya beli. Niat awalnya saya mahu berikan emas, tetapi Dato Seri Vida dah biasa dengan emas. Mahu belikan jam, pun sudah banyak. Ada satu niat saya belum tercapai, ingin hadiahkan beliau kereta idaman namun belum tercapai; kerana nilainya agak tinggi RM2juta. Insha Allah, suatu hari siapa tahu jika ada rezeki. Sejujurnya saya rasa bersalah, tidak dapat membantu di saat beliau memerlukan, oleh kerana saya terlalu sibuk. Banyak niat saya ketika awal mengenali beliau, belum tercapai. @datoserivida banyak berjasa pada saya. Saya tidak lupa. Nota kepada diri saya sendiri dan saudara semua : Jika suatu hari kita semua diberi rezeki yang melimpah, usah lupa jalan-jalan yang membuatkan kita naik dari satu ke satu tingkat. Kita bukan hanya perlu ada buku akaun duit keluar masuk, namun buku yang tertulis nama-nama orang yang berjasa.

A post shared by Ahmad Iqbal Zulkefli (@ahmadiqbalzulkefli) on

Kata Iqbal lagi, wanita itu juga tidak penat membantunya dan memberi tunjuk ajar dalam selok belok perniagaan sehingga berjaya meraih kejayaan seperti hari ini.

Dedahnya lagi, DSV menerusi rakaman video tersebut difahamkan langsung tidak menyangka Iqbal sanggup membelanjakan wang yang banyak hanya untuk memberikannya hadiah tersebut.

DSV Menangis Staf Hadiahkan Beg Tangan Berharga RM30,000

“Saya tidak sangka Iqbal mampu untuk membelikan hadiah semahal ini kepada saya. Saya berbangga kerana Iqbal berjaya dalam perniagaannya hari ini. Iqbal bertatih dari bawah sehingga dia mampu mengecapi kejayaan dan menjalani kehidupan dengan lebih baik sekarang.”

Ujar DSV, beg tangan edisi terhad berjenama Christian Dior itu sudah lama diidamkan.

DSV Menangis Staf Hadiahkan Beg Tangan Berharga RM30,000
Sumber : mstar

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *