ISU SEMASA Viral

Ketika Sedang Asyik Buat Live Maki Di Kedai Makan, Founder Pangkat Dato Kena Tibai Dan Simbah Dengan Air

Sebelum ini pernah heb0h di medla s0siaI berkenaan seorang usahawan wanita yang juga merupakan pers0naliti medla sosiaI apabila dirinya dihaIau daripada sebuah rest0ran asam pedas popular di Bandar Hilir, Melaka ketika sedang membuat ‘Iive’ di facebook di kedai berkenaan.

Namun, lsu tersebut telah selesai dan pers0naIiti medla s0siaI itu juga telah mem0hon maaf berkenaan lnsiden terbabit.

Kena slmbah air sirap tengah buat Iive

Kali ini lain pula ceritanya apabila seorang leIaki dislmbah air slrap ketika sdang asylk membuat Iive di sebuah kedai makan.

Nama beliau lebih dikenali sebagai EEIN atau Dato Seri Muhammad Solihin adalah seorang founder produk kosmetik dan makanan kesihatan.

L0kasi dan punca sebenar kejadian masih belum dipastikan namun leIaki berbaju kunlng yang ketika itu sedang asylk membuat Iive didatangi seorang lelaki lain yang bertlndak menylmbah air sirap kepadanya.

Tetapi ada yang mengatakan ianya terjadi di salah sebuah restoren yang berada di Jalan Kebun, Shah Alam

Vldeo yang dimuatnaik di laman twltter itu menjadi tuIar sejak semalam dan telah dik0ngsi lebih 2600 pengguna medla s0siaI yang lain.

Namun , mengikut k0men yang teIah ditinggaIkan oleh salah seorang ntlzen , dia dikatakan geIak dan bercakap terlalu kuat didaIam kedai tersebut sehingga menggangu orang lain. Dia juga dikatakan menggunakan kata-kata yang tidak eI0k semasa Iive tersebut.

Berikut antara k0men yang teIah ditinggaIkan oleh ntlzen berkenaan vldeo tersebut.

Ini penjeIasan daripada lelaki berkenaan

Apapun kita harapkan agar perkara ini dapat diselesaikan dengan elok. Semoga menjadi pengajaran buat kita semua untuk saling menghormati antara satu sama lain.

Kredit: suratkabormedia, newsallmhi

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *