Hiburan Viral

Kau Kahwin Pun Takde Siapa Yang Datang P0nd4n Je Datang Sedar Diri Tu Sikit – Fara Mendoza

” Kesian kan orang macam ni. Apa la msalah hati dia, lvcu kan. Sebenarnya video ni ada orang sent kat saya di DM. Kenapa bila live nak kena cakap pasal saya?”

Itu kata-kata ped4s keluar dari mulut Fara Mendoza yang juga merupakan pelakon, model dan personaliti media sosi4l Malaysia.

Fara atau nama sebenarnya Norfaralinah binti Md Yunus mengeluarkan kata-kata itu terhadap bekas pelakon, Zarina Anjoulie sewaktu live di Instagram beliau.

Sebelum itu Fara berkongsi video yang dihantar seseorang kepadanya yang menunjukkan Zarina mempers3nda beliau ketika sedang membuat live.

” Kenapa nak cakap pasal jam rolex saya, nak cakap pasal gelang saya, rantai saya..kenapa? Memang saya tak layan dia, cuma pel!k..lepas tu cakap saya tak kerja.

” Haii dulu bukan main hlna saya dulu jual kerepek tepi jalan, depan 7E.

” Lepas tu bila aku dah beli rumah, cakap aku tak kerja pulak? Tak ke ment4l orang macam ni..macam kelakar.

” Kau nak bangga sangat orang kahwin..aku tak kisah lah.

” Aku tak pernah kisah pasal kau kahwin ke, tak kahwin ke..kau kahwin pun takde siapa yang datang, p0nd4n je yang datang. Sedar diri tu sikit.

” Siapa ada kat sisi kau? Kawan pun takde, Bff pun takde.. Ya Allah kau boleh pert!kaikan kenapa aku tak kahwin..

” Yang kahwin dengan kau pun pengrnggur, biawak hidup.. kau b3la blawak hidup tu kau nak bangga?

” Helloo kalau aku nak b3la blawak hidup, dah lama aku kahwin.. aku dah seratus kali kahwin kemudian cek3rai, kalau aku nak. sebab aku ni berduit!

” Tapi aku tak macam tu, so cerita dia jangan nak bangga lah b3la blawak hidup, bagi makan pakai semua.

” Eh aku tak faham lah dengan dia ni, tak habis-habis cakap pasal aku..padahal aku tak hlngin cakap pasal dia

” Hey kau kahwin ke, terb0ngkang ke orang tak heran lah. Kau nak pindah mana-mana ke kubvr ke, ner4ka ke orang tak heran kat kau..

Video yang berdurasi 56:36 minit itu meraih lebih 64 ribu tontonan dan berpuluh komen dari pengikut Fara.

Umum mengetahui Fara dan Zarina sering bertelagah di media soslal.

Sementara Jun lalu, Fara juga telah menang s4man m4lu ke atas Zarina yang dif4ilkan pegu4mnya pada Januari lalu di Mhkmah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan.

Fara ketika itu berjuang untuk k3s selepas terganggu dengan penyeb4ran gambar b#gel dilakukan pihak berkenaan dan tudvhan menggvgurkan ank.

Resp0n Zarina

Sementara itu, menerusi satu perkongsian di Instagram, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju dilihat memuatnaik hantaran terbaru.

Bagaimanapun Anju tidak menyatakan secara khusus kepada siapa entri tersebut ditujukan.

” Orang nak gelakkan laki aku niaga camni takpe la kalau stakat pakai BMW tapi kena pnjat pagar tak guna gak”, tulis Anju.

Menerusi ruangan k0men pula ada pengikut yang dapat mengagak hantaran itu adalah sebagai resp0n balas Anju terhadap Fara Mendoza.

” Hahaahaa tak kisahla janji rejeki halal bak kata org kalau kaya jgn menunjuk, dalam Islam di panggil ri4k , dalam malaysia di panggil SPRM” tulis Nick.

Sumber: IG Fara Mendoza, Zarina Anjoulie, limau ais, Dedahmedia

 

“Akaun Kena Beku, Rumah Digeledah…Apa Dosa Saya?” – Fara Mendoza Mengaku Disiasat SPRM

Pelakon kontroversi Fara Mendoza mengakui telah memberikan kerjasama kepada pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kes pengubahan wang haram, malam tadi.

Fara memberitahu perkara tersebut menerusi paparan Instagram (IG) Storynya sebaik sahaja selesai disoal siasat.

“Alhamdulillah, saya tak bersalah, syukur. Hari ini 1/10/2020 saya telah dipanggil hanya untuk memberi kerjasama,” tulisnya.

Menerusi ruangan sama, Fara turut menyebut tentang kemewahannya di laman sosial IG yang menjadi pertikaian warganet.

“Nampak mewah di Instagram tak semestinya saya dapat dari hasil duit haram. Bertabahlah wahai hati,” tulis Fara lagi.
Bagaimanapun beberapa jam kemudian Fara memberitahu akaun banknya telah dibekukan, kediaman digeledah dan telefon bimbit telah diserahkan kepada pihak SPRM untuk tujuan siasatan.

“Akaun dibekukan, apa dosa saya? Rumah digeledah, HP (handphone) diserahkan. Semoga semuanya dipermudahkan.
“Fight for my right! Berani kerana benar,” luahnya.

Terdahulu media melaporkan beberapa selebriti dipanggil bagi membantu siasatan berhubung kes pengubahan wang haram.

Sumber : mykmu

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *