Viral

Perempuan Tu Tak Perasan Ke, Lelaki Ini Terduduk Lihat Bekas Kekaslh Datang Ambil Gambar Pre Wedding Masa Tengah Kerja

Siapa yang tidak mengenal kata cinta? Cinta telah hadir sejak zaman nabi Adam diciptakan, dan kemudian diclptakanlah Hawa sebagai pasangan hidvpnya.

Cinta juga merupakan fltrah alami manusia dan tanpa keberadaan cinta, orang menyebutnya sebagai perasaan hmpa.

Cinta juga banyak memberikan inspilrasi dan pengorbanan akan tetapi cinta jugalah yang kadang membawa kesngsaraan bagi mereka yang merasakannya.

Dalam setiap hubungan perclntaan ada yang kekal hingga ke jlnjang pelamin, namun ada juga hubvngan yang terhentl di tengah jalan.

Semua itu kvasa Allah dan siapalah kita untuk mengvbahnya.

Seperti kisah individu yang bekerja sebagai barlsta di Indonesia ini, dia didatangi tetamu tidak divndang sewaktu sedang bekerja.

Menerusi perkongsian rakannya iwan_ocsetiawan22, lelaki tersebut yang sedang bekerja di sebuah kafe didatangi bekass kekaslhnya serta bakal suami wanita itu.

Tujuan asal wanita itu hanyalah untuk mengambil gambar pre wedding namun kedatangannya itu tentu sekali mer0bek hati bekas kekaslhnya.

Ingatkan barista tu tenang, secara tiba-tiba terdvduk. Boleh bayangkan betapa kecwanya hati lelaki tu.

Adapun cinta yang sebenarnya atau cinta yang hakiki adalah hanya milik Allah SWT karena hanya Allah lah yang maha sempurna dan maha pemilik cinta.

Komen Dari Netizenn

Tenang bro, kerja elok2 kumpul duit bell rvmah, beli kereta.. Nnt ekonomi ko da stabll, InsyaAllah jod0h yg trbaik akan dtg.. Jngn bvang masa, bvang dvit jaga j0doh orang.. Kawan je dulu kalau ade yg nk kenal lpas ni.

Pompuan tuh nk menvnjuk sbnrnye..pdehal dia tao sitv ex dia keje.. sje dtg buat sho0t bgai kt situ..getlk aku pompuan r0pe nie.

Hahaha.. Jangan tlsu sangat.. Takat tempat dvduk je.

sumber : onlinemalaya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *