Hiburan Umum Viral

Baru 8 Bulan Pemergian Suami, Kemesraan Bunga Citra Lestari Dgn Penyanyi Tersohor Ini Jadi Buah Mulut

KEMESRAAN di antara penyanyi Bunga Cinta Lestari dan Ariel Noah menerusi lagu kolaborasi mereka berjudul Menghapus Jejakmu ternyata mendapat perhatian netizen.

Bunga Cinta lestari, 37 atau lebih dikenali sebagai BCL meluahkan rasa teruja diberi peluang untuk bekerjasama dengan Ariel Noah selepas belasan tahun berada di dalam industri.

“Sudah belasan tahun saya berada di dalam industri, ini adalah kali pertama saya mula memberanikan diri bekerjasama dengan @arielnoah.

“Dan senang sekali rasanya apabila tahu lagu ini dinominasikan sebagai Karya Produksi Kolaborasi Terbaik Ami Awards 2020,” tulisnya di kapsyen Instagram.

Kemesraan BCL dan Ariel membuatkan peminat mahu menjodohkan mereka.

Bagaimanapun, netizen mula ingin menjodohkan Bunga Citra Lestari dengan Ariel selepas melihat kemesraan mereka dalam video yang dikongsikan di Instagramnya.

Rata-rata komen daripada peminat mahukan kemesraan mereka di dalam video tersebut menjadi realiti.

“Tahniah kak Bunga, serasi sangat bersama, semoga ada jodoh diantara kalian,” tulis peminatnya.

Hubungan mereka berdua sememangnya rapat malah Ariel turut menziarahi dan memberikan semangat kepada BCL sejak pemergiaan suaminya, Allahyarham Ashraf Sinclair pada Februari lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Mstar,sinarviral

 

Eratnya kasih sayang BCL dan mentua

Jakarta: Penyanyi dan pelakon Bunga Citra Lestari (BCL) membuktikan perasaan kasih sayang dan hormat terhadap mentuanya tidak pernah berkurangan.

Biarpun terpisah oleh jarak jauh, BCL dan anaknya, Noah Sinclair tetap tidak ketinggalan untuk mengirimkan jambangan bunga kepada ibubapa Allahyarham suaminya, Ashraf Sinclair sempena ulangtahun perkahwinan mereka.

BCL dan Noah memberikan rangkaian bunga lily lengkap dengan surat.

Menerusi surat itu, BCL menyebut kedua mertuanya adalah pasangan yang sangat menginspirasinya.

“Happy anniversary umi & daddy. Semoga cinta kalian selalu menginspirasi kita. Salam cinta, Bunga & Noah,” tulis BCL pada bunga yang dikirimnya.

Ibubapa Ashraf iaitu Khadijah Abdul Rahman dan Mohamed Anthony John Sinclair, baru saja meraikan hari ulang tahun perkahwinan mereka ke-44 pada 7 Oktober lalu.

Perkara ini didedahkan oleh Khadijah menerusi perkongsian hantaran di Instagramnya @dida_sinclair pada tarikh terbabit.

Dalam hantaran berkenaan, Khadijah juga menunjukkan hadiah bunga daripada suaminya.

“Hari yang sangat emosional, tapi begitu indah di ulang tahun ke-44 pernikahan kita,”

“Terima kasih cintaku, suamiku sayang atas 44 tahun kebersamaan kita, di mana kita telah dikurniakan 3 orang anak,” tulisnya.

Tidak ketinggalan, Khadijah memanjatkan rasa syukurnya dapat melihat anak-anaknya membesar sehingga dapat memiliki keluarga sendiri.

Dari sisi lainnya, Khadijah juga masih dalam proses untuk ‘move on’ dan meneruskan kehidupan selepas kematian anak sulung, Ashraf pada 18 Februari lalu.

“Melihat mereka membesar dan memiliki keluarga sendiri, bagaimana kita juga ‘move on’, kita menerima keinginan Allah SWT yang telah memanggil salah satu anak kita,”

“Tapi, kita harus meneruskan hidup dengan anak-anak dan juga cucu-cucu kita, baik yang di Jakarta mahupun di Kuala Lumpur,” tulisnya.

Khadijah dan Mohamed Anthony turut merakamkan gambar bunga yang dikirim oleh BCL dan Noah serta mengucapkan terima kasih kepada kedua-duanya.

“Thank you so much Bunga and Noah. Umi and Daddy love you to bits and we miss you both so much (emoticon love),” tulis Khadijah.

sumber : Hm

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan berqtanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *