Hiburan Viral

Macam Ni Lah Diva,”-Penampilan Azwan Ali ‘Live’ Di TV3 Terima Pujian Ramai

Tampil dengan penampilan yang lebih segar, Azwan Ali atau sinonim dengan panggilan Diva AA yang muncul secara langsung menerusi program hiburan realiti, Lagu Cinta Kita 2 mencuri perhatian ramai.

Mengenakan sut dalam rona coklat lengkap bersama ‘bow-tie’ serta cermin mata sebagai pelengkap gaya, figura sensasi ini dilihat serasi bersama hos tetapnya, Elly Mazlein.

Malah menerusi Instagram TV3 Malaysia, rata-rata wargamaya memuji penampilan Azwan yang dilihat secocok dengan kredibilitinya sebagai hos terkenal sebelum ini.

Sehinggakan, ada di antara mereka yang mengimbas kembali nostalgia ketika Azwan mengendalikan program Muzik-Muzik dan Juara Lagu sebelum ini.

 

Terdahulu, program ‘music dating’ yang Diadaptasi daripada program popular CJ ENM, ‘Love At First Song’ ini bersiaran secara langsung di TV3 setiap Ahad, pukul 9.00 malam selama 8 episod.

 

Difahamkan juga, Elly Mazlein juga akan digandingkan dengan pasangan hos yang berlainan iaitu Michael Ang dan Azwan Ali sehingga bintang tersebut menemui pasangan pengacara serasi.

Lagu Cinta Kita 2 masih mengekalkan Hael Husaini sebagai juri tetap bersama gandingan baru, Mas Idayu.

Setiap minggu mereka akan ditemani seorang juri jemputan.

 

Juara program ini bakal membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM 50,000, naib juara RM 30,000, tempat ketiga RM 20,000 dan tempat keempat dan kelima masing masing membawa pulang RM 15,000 dan RM 10,000.

Foto: Instagram TV3 Malaysia

Sumber: MH,trandinggiler

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini ada lagi artikel menarik untuk anda ikuti

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *