Viral

Orang Ramai Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Sel4mba Tayang Benda Tak Patut

Sekarang ini terlalu banyak lambakan produk kesihatan dan kecantikan di pasaran dan media sosial. Sebagai seorang pengguna bijak, diharap kita semua tidak mudah tertipu dengan pelbagai kaedah promosi melampau sesuatu produk.Dah banyak kali kita lihat, produk-produk lokal yang viral kat media sosial ni telah menggunakan teknik berunsur lucaahh demi mendekati pembeli.

Terang-terang teknik marketing macam ni memang jijik, tapi yang masih ada produk lokal buat iklan macam ni. Terbaru viral di Facebook ialah sejenis produk ‘pembersih alat sulit wanita’ yang katanya buat iklan dengan menyelitkan unsur-unsur tidak senonoh.

Teruk benar pemikiran kejar duit, kejar dunia sampai gadai maruah diri, maruah keluarga.Tak malu ke anak nanti bila dia ke sekolah kawan-kawan pakat kata,

“Mak dia pernal buat onar dalam Facebook. Mak dia la buat video tak senonoh dan post kat story Facebook hanya untuk jual produk”.Demi wang, demi lariskan produk, tak sangka ada orang sanggup buat begini. Sungguh tak masuk akal.

Begitylah kata-kata orang ramai apabila tular satu video jual produk pembersih alat sulit wanita. Memang tiada masalah jual produk sebegitu, asalkan ada kelulusan. Akan tetapi cara wanita ini promosi produk ini siap tunjuk deo cara guna, agak tidak sesuai untuk tontonan umum khususnya kita di Malaysia.

Rata-rata netizen yang tengok iklan ni memang terkejut gilalah dan terasa malu dengan tindakan wanita yang ada di dalam iklan tersebut.

Kalau netizen yang tengok ni pun malu… haih apa agaknya perasaannya dalam video tu. Selamber je buat perkara tidak senonoh ni kat media sosial.

Sementara itu, rata-rata pengguna media sosial mengecam tindakannya dan wanita supaya insaf dan bertaubat.Setiap pekerjaan asalkan dengan cara yang halal pasti ada berkatnya.Amalkan cara hidup sihat dan belilah produk yang diyakini selamat. Semoga bermanfaat.

Artikel By: Stephen Gigit Dia

Kredit:metroallmews

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *