ISU SEMASA Viral

MANGSAA TERBARU YANG DICABULL PENCERAMAH SELEBRITI BUAT LAPORAN P0LIS. ADA NETIZEN YANG SALAHKAN GADIS ITU SENDIRI DAN INI SEBABNYA

Seorang gadis pelajar kolej tempatan mendakwa menjadi mang-sa ca-bul seorang pendakwa selebriti yang kini sedang dire-man bagi membantu siasatan dakwaan ro-gol pada 27 November lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, polis menerima aduan mang-sa yang berusia 22 tahun, sektar jam 3.51 petang semalam.

“Mang-sa yang masih menuntut di kolej tempatan mendakwa dirinya telah dica-bul oleh seorang lelaki warganegara tempatan berusia 25 tahun ‘public figure'(disyaki pendakwah muda)

“Mang-sa mendakwa kejadian berlaku pada 17 Oktober lalu (Ahad) sekitar jam 1 pagi semasa dipelawa sus-pek ke rumahnya di kawasan Damansara Perdana untuk mengajar mang-sa ilmu pemasaran perniagaan.

“Semasa berada di rumah sus-pek, mang-sa telah dica-bul oleh suspek dan dipaksa untuk melakukan se-ks oral,” katanya dalam kenyataan sebentar tadi.

Menurut Nik Ezanee, rentetan kejadian itu mangsa mendakwa telah mengalami trau-ma kuat dan kini menerima rawatan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM).

NETIZEN ‘SALAHKAN’ GADIS TERSEBUT

Gadis dakwa Da'i Syed merogol, bawa rakan balik ke rumah?

Netizen mula buat andaian dan antara andaian mereka adalah kenapa gadis ini berani mengikut penceramah ini balik ke rumah pada pukul 1 pagi.

Jika tujuan untuk belajar ilmu pemasaran perniagaan ianya sangat tidak ‘cerdik’ kerana satu ianya pukul 1 pagi dan kedua ia berlaku di rumah penceramah itu sendiri.

“Baru tahu umur 22 tahun pun masih tak boleh fikir mana baik dan buruk. Jadi nak tunggu umur berapa baru boleh berfikir guna akal yg diberikan oleh Allah Swt?”

“In the first place, napa dia masuk rumah lelaki jam 1 pagi? nak komen lebih2 kang ada yg kata aku salahkan mangsa. masalahnya kucing nampak ikan takkan nak pandang je. senang cerita, dedua salah”

“Jam 1 pagi menuntut ilmu sangap la jawab nya.. pandai freespin dia punya cerita”

“Pkl 1 pagi belajar marketing… selangor PKPB pun masih boleh merayau, mana kes covid x naik”

“Belajar ilmu pemasaran ye pukul 1am kat rumah lelaki tu”

“Sendiri cari pasal. Agaknye die ingat dai tu syg die sorang kot. Skali terbongkar ramai lagi yg disayangi dai tu terus melenting.”

PENCERAMAH SELEBRITI MASIH LAGI BERADA DI TAHANAN POLIS

SUSPEK (berbaju hijau, tengah) ketika dibawa ke mahkamah, hari ini. FOTO Ihsan Pembaca

Da’i muda direman bantu siasatan dakwaan ro-gol gadis

Menurut beliau, sus-pek masih ditahan oleh polis berkenaan satu lagi kes di bawah Seksyen 376 Kanun Kesek-saan bersabit laporan polis di Balai Polis Seksyen 6, Shah Alam sehingga 1 Disember ini.-

Perintah reman terhadap suspek yang juga bekas peserta rancangan realiti televisyen berbentuk keagamaan itu dikeluarkan oleh Timbalan Pendaftar Mahkamah, Mohd. Zamir Suhaimee pada 27 November lalu.

Kenyataan Dari Pihak Polis

Sumber:awatsheikh

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.


Sementara itu, dibawah ini adalah artikel menarik untuk anda ikuti