Hiburan

Mengejvtkn Bila Pengarah Terkenal ini Menceritakan Perangai Sebenar NADlABrian Yg Ramai Tak Tahu

Kemelut rumah tangga Nadia Brianhangat diperkatakan kembali apabila pelakon itu mengakui suaminya.

Muizz Nasruddin sudah pun menfailkan perceraian dan menunggu tarikh perbicaraan daripada pihak mahkamah.

Mengesahkan perkara itu, Muizz berkata dia menfailkan perceraian di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada 2 Oktober lalu.

Ujarnya, jika dia terus berdiam diri dan tidak menceraikan istrinya, dia akan dianggap lelaki dayus.

“Sepatutnya tarikh pembicaraan ditetapkan pada 3 November lalu, namun disebabkan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB).

Kes sebutan dan bicara ditangguhkan ke satu tarikh lain yang akan ditetapkan kelak.

“Saya nekad dengan keputusan ini kerana kecvrangan yang dilakukan istri, amat sukar untuk saya maafkan.

Jika saya tak ceraikan dia, saya menjadi suami yang dayvs. Moga Allah lembutkan hati saya untuk maafkan perbuatannya,” katanya.

Dalam pada itu, Muizz berkata dia sudah pun membuat laporan polis pada 6 Oktober lalu serta mempunyai bukti isterinya menginap di sebuah hotel bersama seorang lelaki.

Dakwanya lagi, dia melihat dengan matanya sendiri kejadian itu.

“Ramai yang tanyakan mengenai bukti-bukti yang ada pada saya. Ikutkan hati, saya memang nak tunjuk.

Namun, oleh kerana kes ini masih dalam siasatan polis, saya serahkan kepada mereka.

Ada juga bukti dan keterangan lain daripada pihak saya untuk membuktikan mereka berdua menginap di situ selama dua malam.

“Saya tak faham ‘fitnah’ apa yang dikatakan oleh isteri saya. Kenapa saya nak fitnah isteri sendiri?

Kami baru berkahwin tak sampai setahun. Apa yang saya peroleh dari semua ini? Saya ada bukti yang secukupnya.

Saya sendiri nampak isteri saya bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya,” katanya.

Menurut Muizz lagi, dia turut kesal apabila isterinya masih cuba berselindung walaupun sudah mengakui kesilapannya.

Muizz turut mempersoalkan mengapa isterinya dakwa difitnah sedangkan sudah akui kesilapannya.

“Saya sudah tunjuk bukti-bukti yang saya ada kepada isteri dan keluarganya. Isteri saya pun mengaku kesilapannya kepada saya.

“Adakah itu masih fitnah? Kenapa tidak nafikan kenyataan saya?

Sudah sudahlah berlagak sebagai mangsa di media sosial untuk menunjukan yang saya ini jahat. Kenapa masih menegakkan benang basah?

“Saya tidak berhasrat untuk mengaibkan isteri tetapi saya harus bersihkan nama dan maruah saya dan keluarga.

Saya juga harap ini dapat dijadikan satu pengajaran kepada mereka yang dicurangi kerana ada undang-undang yang boleh membantu kita.” katanya.

Tak Mahu Lagi Bersama, Nadia Brian Harap SUAMl Terus Lafaz CERAl kat Mhkamah

Kemelut rumah tangga Nadia Brianterus hangat diperkatakan apabila suaminya, Muizz Nasruddin mendakwa melihat pelakon itu cvrang di depan matanya serta mempunyai bukti istrinya bersama lain di sebuah hotel.

Tampil membuka mulut mengenai dakwaan suaminya itu, Nadia berharap suaminya akan terus melafazkan crai di mahkamah nanti dan mahu perkara itu diselesaikan secepat mungkin.

“Saya sudah tawar hati dengannya. Banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aibnya.

Saya harap di mahkamah nanti Muizz akan terus melafazkan cerai,”

“Saya harap semua ini dapat diselesaikan cepat supaya masing-masing boleh teruskan kehidupan.

Tak nak simpan perasaan dendam yang tak habis,” katanya.

Menafikan sekeras-kerasnya dakwaan dia berlaku curang terhadap suaminya sepanjang perkahwinan mereka.

Nadia berkata hanya Allah sahaja yang tahu perkara sebenar.

“Biar Allah saja tahu perkara yang sebenar. Mengenai curang saya menafikan sekeras-kerasnya.

Saya tidak cvrang sepanjang tempoh perkahwinan dengan Muizz,” katanya.

Terdahulu, Nadia mengakui suaminya sudah menfailkan perceraian di mahkamah dan mereka kini sedang menunggu tarikh untuk ke mahkamah.

Pengarah Terkenal ini Menceritakan Perangai Sebenar NadiaBrian Yg Ramai Tak Tahu

PERGOLAKAN rumah tangga membabitkan pelakon Nadia Brian dan suami Muizz Nasruddin sedikit pun tidak mengganggu kerjaya seni aktres berusia 29 tahun itu.

Nadia yang kini sibuk menjalani penggambaran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri.

Ini untuk siaran slot Samarinda TV3 dilihat bersikap profesional dan tahu membezakan antara kerjaya dan hal peribadi.

Perkara ini dided4hkan oleh penerbit dan pengarah drama tersebut iaitu Shuhaimi Lua yang memaklumkan penggambaran berjalan lancar meskipun teraju utamanya itu berdepan ujian rumah tangga.

“Ti1pulah kalau saya tak tahu apa berlaku!

Dia ada bercerita kerana kami memang rapat sejak awal karier dia lagi tapi apa yang saya boleh kata dia tak bawa masalah itu ke set saya.

Semua pelakon ceria macam biasa, tak nampak lagi mengganggu proses penggambaran.

“Sebenarnya kontrversi rumah tangga Nadia ini dah bermula sejak penggambaran drama Rudy Vs Julie (RTM)…

Semasa itu dah hang4t orang memperkatakan mengenai hal ini.

Shuhaimi ketika di set penggambaran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri.

“Namun dia masih mampu jadi profesional semasa berlakon dan tak bawa masalah itu ke lokasi penggambaran.

Saya ada bagi nasihat kena berjumpa dan berbincang untuk cari jalan penyelesaian…

Ada sahaja artis lain yang berdepan masalah rumah tangga tapi pengakhirannya mereka baik-baik sahaja,” katanya kepada mStar.

Pada 16 Disember lalu, pelakon filem Ratu Kala Jengking: Puteri Ker3nda ini mengesahkan suaminya sudah memfailkan kes percer3ian di mahkamah syariah.

Saya terkejvt sebab setiap kali mengarah atau menerbitkan drama atau telefilem pasti ada antara pelakon saya terbabit kontrversi!

Isu membabitkan pasangan ini mula diperkatakan oleh netizen sejak Oktober lalu dan Muizz.

Ia dilihat lebih lantang berkongsi mengenai permasalahan rumah tangga mereka.

Bagaimanapun, sehingga kini Nadia masih mendiamkan diri daripada media dan hanya meluahkan kekecew4an menerusi laman Instagram.

Nadia dan Muizz mendirikan rumah tangga pada 9 November 2019 dan masih belum dikurniakan cahaya mata.

Kontrversi rumah tangga Nadia dan suami jadi perhatian netizen.

Sering bekerjasama dengan pelakon yang dihimpit pelbagai kontrversi, Shuhaimi berkata isu panas membabitkan mereka sama sekali tidak menjejaskan drama arahannya itu.

“Sebenarnya saya terkejut sebab setiap kali mengarah atau menerbitkan drama atau telefilem.

Pasti ada antara pelakon saya terbabit kontrversi… tiba-tiba mereka ada isu atau kontrversi!

“Saya tak pandang dari sudut negatif, saya kira ia membantu dari sudut publisiti kerana drama dan pelakon akan sebutan.

Saya okay sahaja asalkan pelakon tak bawa masalah di set!

“Lagipun peminat sekarang dah pandai menilai, mereka fokus dengan karya atau drama dan ketepikan hal peribadi pelakon kerana bagi saya kalau drama itu best mesti mereka akan tengok…

Jadi pada saya kontr0versi yang membabitkan seseorang artis sama sekali tidak menjejaskan sesebuah drama!” ujarnya.

Selain Nadia, drama seram terbitan Tanah Beris Film Production ini turut dibintangi oleh Datuk Adi Putra, Lana Nodin dan Sharifah Sakinah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : mstar / newsmediaonline / penmerahdnqj

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *