Hiburan Viral

“Kacak sangat ke sampai cakap saya bedah wajah”- Nampak Lebih Hensem, Hael Husaini Beritahu Sebabnya.

Selain berbakat besar dalam penciptaan lagu, Hael Husaini juga dikenali sebagai penyanyi yang sering tampil bergaya setiap kali membuat persembahan.

Malah, cita rasanya dalam berpakaian juga sangat tinggi, dari hujung rambut hingga hujung kaki begitu dijaga rapi.

Disebabkan sifatnya yang mahu kelihatan sempurna di mata khalayak, timbul pula spekulasi yang mengatakan penyanyi lagu Haram itu sanggup melakukan pembedahan kosmetik di bahagian wajah semata-mata untuk kelihatan segak.

Mengulas dakwaan itu, Hael berkata, ada perubahan pada wajahnya, tetapi bukanlah disebabkan pembedahan kosmetik seperti yang digembar-gemburkan.

 

“Kacak sangat ke saya sampai dituduh melakukan pembed4han wajah? Saya rasa macam biasa sahaja. Mungkin perubahan berlaku apabila saya mencukur jambang yang dibela, sejak sekian lama. Sebelum ini, saya terikat dengan kontrak yang memerlukan saya tampil seperti seorang yang berusia, jadi kenalah simpan jambang.”

Menidakkan dakwaan yang dilemparkan, Hael berkata, wajahnya adalah asli dan dia tidak percaya dengan pembed4han wajah kerana beliau hanya memerlukan stylist sahaja untuk kelihatan segak.

“Saya tak percaya untuk kelihatan kacak, kena buat pembed4han wajah. Kita ada penata gaya dan tatarias yang boleh merubah penampilan. Saya bukanlah seorang yang obses untuk mengubah wajah. Apa yang anda lihat pada saya sudah cukup sempurna. Wajah saya ‘ori’ tau,” ujarnya sambil tertawa.

Alahai guys, chill lah. Bukan ke wajah lelaki akan berubah kepada baby face setiap kali cukur jambang?

Positif k positif

Sumber : Berita Harian / hotfm

 

Lesung pipit pun sama! Wajah seiras Wawa Zainal, wanita ini buat ramai keliru

Korang pernah dengar tak cakap-cakap orang tua yang berbunyi ‘dalam dunia ni ada tujuh individu yang mempunyai wajah yang serupa’, betul ke?

Tapi macam mana kalau satu hari, ada orang tegur muka korang nampak macam selebriti terkenal? Semestinya korang rasa terkejut kan! Itulah perkara yang berlaku kepada seorang wanita ini.

Melalui perkongsiannya di aplikasi TikTok, wajah seorang wanita dikenali sebagai Ayunie Azmi sering disamakan dengan aktres cantik Wawa Zainal.

Malah jika diperhatikan betul-betul raut wajahnya, dia turut memiliki lesung pipit serupa seperti Wawa. Perkongsiannya itu menjadi tular dan menarik perhatian ramai warganet.

Sama ke tidak?

@bungayuniee

Saya enggak ditinggal pacar😂FOLLOW INSTA BUNGAYUNIEE🌸#fyp #fyppppppppppppppppppppppp #masukpage #NewyearNewmi

♬ Lemesin shay – FOUNDER I.S.A 🥰PAPI HENDRIK🥰

 

Jika dilihat sekali imbas, ramai yang menyangka Ayunie dan pelakon tersebut adalah orang yang sama. Bukan itu sahaja, dia juga sempat berseloroh dan berkata mereka berdua adalah pasangan kembar berlainan ibu bapa.

@bungayuniee

Reply to @makdidabaws Dalam banyak2 komen yang ni paling win 😂 .#fyp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Papi Chulo Koplo Version – DRXML

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet mengakui wajah Ayunie kelihatan mirip dengan pelakon yang juga usahawan kosmetik itu selain memuji kecomelan wanita tersebut.

Betul2 ingat Wawa Zainal

Sekali tengok, dua kali tengok, jelas memang mirip jugak dengan Wawa Zainal! Harap-harap Aeril Zafril tak tertukar orang je.

Sumber: TikTok Ayunie Azmi

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

PERHATIAN: Pihak Kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *